Olen myymässä siis otsikon mukaisia kohteita. Kaikki ovat erittäin hyvässä kunnossa ja olleet vain vähän aikaa aktiivisessa käytössä. Myyn laitteet pois vähäisen käytön ja rahapulan vuoksi. Kaikki tuotteet sijaitsevat OULUSSA, ja ne voidaan myös toimittaa postitse käyttäen postiennakkoa. Tuotteet myydään joko yhdessä tai erikseen. Postikulut (7,20€) lisätään hintaan, ja postiennakkolähetyksestä peritään (3,80€) lisämaksu. Canon EOS 7D + tarvikkeet Rungolla on otettu alle 20000 kuvaa, ja se on alle kolme vuotta vanha, olen rungon toinen omistaja. Runko on täysin uudenveroinen. Kantohihnaa on lyhennetty, joten kamera roikkuu kaulalla pidettynä rinnalla. Paketti sisältää: 2x Kingston 8GB CF-kottia 1x Phottix akkukahva 1x Phottix lisäakku 2000MAh 1x Phottix akkulaturi 1x Alkuperäinen akkulaturi 1x Alkuperäinen akku 1800 MAh HP: 880€ MYYTY 880€ Tamron 28-75mm F/2.8 XR Di LD Aspherical (IF) Noin viisi vuotta vanha linssi. Optinen ja ulkoinen kunto on uutta vastaava, mutta zoomi on päässyt käytössä löystymään. Putkessa on kuitenkin zoomilukko alkupäässä. Linssiä on aina suojannut UV-filtteri, joka sisältyy tähän pakkaukseen. Putki on Canonin kiinnityksellä. Olen objektiivin toinen omistaja. HP: 250€ MYYTY 230€ Canon Speedlite 430 EX II Puolitoista vuotta vanha salamalaite. Salama on uudenveroinen ja sen avulla on otettu vain muutama sata kuvaa. Pakkaukseen sisältyy salamalaite ja suomenkielinen ohjekirja. Olen laitteen ensimmäinen omistaja. HP: 200€ MYYTY 200€ Yksityiset yhteydenotot: janne.annala@mail.suomi.net