Olisi kaupan Bessa R, m39 mittaetsin Kamera on ollut itsellä käyttökamerana, ja ei enään uudenveroinen. Mittaesinlasi on vaihdettu kerran ja pohja ei pysy enään erityisen hyvin kiinni. Muuten kyllä täysin toimintakunnossa. Voisin myös vaihtaa tämän mustaan Bessa L runkoon mahollisesti... Hp. 150e Vantaa/Lahti
Vs: Bessa R, musta ja hyvin käytetty Tuossahan on minusta ainakin hinta/laatusuhde kohdillaan. Jopa yllättävän edullinenkin bessaksi. Omaani en möisi tuohon hintaan ;D Priimat maksaa tuplat, jos ei triplatkin. Eikä näitä hirmuisesti ole Suomen muassa.
Vs: Bessa R, musta ja hyvin käytetty Juu, ei toi munkaan mielestä hirveä hinta ole.. täysin käyttökuntoinen kumminkin. Jos teipit häiritsee niin voi ton pohjan jotenkin siistimminkin fiksata. Esim. epoxilla Halvin musta bessa-r saksan eebäyssä on viimeaikoina mennyt 250e, siistikuntoinen. Jos 100e laskee hinta pelkästään ulkoisista nuhjeista niin on se mun mielestä aika kova ale.
Vs: Bessa R, musta ja hyvin käytetty Tavallaan voisi kuvitella että kamera joka on saanut kokea kuvien perusteella aika paljon ja aika huoletonta käyttöä ei voi olla muutenkaan erityisen hyvässä kunnossa. Eli jos hintaan lisää huollon, päästään jo korkeaan hintalappuun, eikä kamera silti ole paljoakaan uudentunut.
Vs: Bessa R, musta ja hyvin käytetty Hyvin se toimii, sitä on vaan käytetty... mekaaninen suljin ja sitärataa. Ei se priimakaunis ole, vaan käyttökamera.
Vs: Bessa R, musta ja hyvin käytetty Kierrerunko, jos olis M bajo, jotenkin nielis tuon hintapyynnön. Tuohon hintaan itse möin leica IIIG rungon justiinsa. Täysin timmin....
Vs: Bessa R, musta ja hyvin käytetty ehkä mä pidän tän sit itellä vararunkona... mut oha näis paremmat salamasynkat ku leicois ja helpompi lataa yms. käyttäjäystävällisyyttä, metallisuljin ja muuta edisyksellistä. ainoo leica joka itteä on kiinnostanut ois If... vaan siksi että se ois pienempi ku bessa l