Eli mulla olisi tarjolla tuollainen hyväkuntoinen Sigman 70-200mm F2.8 valovoimainen telezoom. Olen toinen omistaja, mutta olisiko alle ~2000 ruutua kuvattu jos sitäkään. Nokalla alusta saakka ollut Hoyan suodin (70e) joka seuraa linssin mukana. Mukaan myös Sigman oma suojapussukka. Kyseessä siis uudempi macro malli, elikkä: APO 70-200mm F2.8 II EX DG MACRO HSM Vaihdossa siis kelpuuttaisin tuollaisen Canonin 70-200mm F4 L USM linssin. Ilman IS:ää siis. Päikseen pitäisi vaihtua. Myyntikin voi onnistua, mutta katsellaan nyt ensin tätä vaihto juttua jos jotain sattuisi kiinnostamaan. Myynti hinnaksi 550e, mutta ainakaan vielä en siis ole myymässä. Kuvia pyytämällä. Vaihto vain F2F! Vantaa/Helsinki alueella. Itse asun Tikkurilassa. -Toni
Vs: M/V: Sigma 70-200mm F2.8 -> Canon 70-200mm F4 520e nopealla kaupalla + postit ellei nouda tai vaihtoehtoisesti ilman Hoyan filtteriä tasan 500e ja postit jälleen päälle ellei tule noutamaan.
Vs: ***Peruttu*** Sigma 70-200mm F2.8 -> Canon 70-200mm F4 onko putki vielä? onko nikon vai canon kiinnitys? veikkaan canonia koska vaihtamassa canoniin mutta aattelin silti varmistaa kun itse nikonin vastaava etsiskelen.