Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: 13x18 puukamera

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana pj.haaja, 28 Kesäkuu 2015.

1. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48
    MYYTY
    Myydään tuollainen 13x18 puukamera.
    Objektiivilauta on itse tehty vanerista. Objektiivina Clement & Gilmer Euryscope Anastigmat F5.6. Linssit näyttävät puhtailta ja hyvässä kunnossa olevilta. Tarkennukseen olen joutunut tekemään DIY korjauksen, jonka näkee yhdessä kuvista. Tarkennus-/mattalasi on uusi ja itse hiottu. Palkeet vaikuttaisivat ehjiltä, vaikkakin kulmissa on havaittavissa kulumaa. Kameraa en ole päässyt testaamaan, koska ei ole sopivia kasetteja sattunut kohdalle.
    Hinta 130€ + mahdolliset postikulut 6,90 Smartpostilla.
    Kamera sijaitsee Helsingissä Malmilla. Myydään pois uuden projektin tieltä ja rahoittamiseksi.

Liitetyt tiedostot:

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Vs: M: 13x18 puukamera

Kääntyykö toi perä vaakaan? Mua vois jopa kiinniostaa, pitäs vaan kokeilla meneekö kasetti tohon.

3. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36

Mullakin on se yksi puukasetti joka ei käy FKD:kameraan, on pari milliä leveempi.

4. pj.haaja

1 936
    46
    48

Joo, kääntyy se vaakaan. Kasetin pitäisi olla maksimissaan 15,7x22,2 cm suunnilleen. Mulla on kolme kasettia itselläni, mut ne on tähän liian matalia, kun ovat 21cm korkeita, mut ne voin onneksi käyttää toiseen projektiin.

5. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36

oke sii toi mun kasetti on kanssa liian levee tähän, yli 16cm. Taidan sirkkelöidä sen sopimaan FKD:n perään.

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

No niin, nyt sain mitattua tämän mun kasetin, tämä on 15,7cm x 22,8cm, niin että voisi jopa käydä

7. pj.haaja

1 936
    46
    48

Pääsetkö joku ilta/-päivä testaamaan, kun samoilla nurkilla ollaan? Oon vielä tän viikon töissä, et klo 15:00 jälkeen kotosalla.