Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: Sigma 30mm f1.4 ex dc hsm canoniin, 256 EUR

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Lepus, 16 Huhtikuu 2009.

Meni jo hintaan 256 EUR. Kiitos.

Kuvia löytyy picaassassa:
    http://picasaweb.google.com/pmnjanis

Sigman valovoimainen normaali prime objektiivi kroppikoon Canon dikijärkkäreille (mulla ollut kiinni eos 450d:ssa). Tulpat ja vastavalosuoja mukaan.

AF säädetty Fokalla kohdalleen kun itse ostin (käytettynä) ja tarkensi silloin eteen. Nyt on AF presiis kohdallaan, ainakin omassa 450d rungossani. Jos omassasi on pielessä tuo, niin www.foka.fi säätää, oisko ollut vajaa 50 eur (soita itse sinne, jos haluat tarkan hinnan). Jos joudut säädätyttämään niin maksan 25 eur takaisin sikäli mikäli näytät että vikaa on (siis käyt näyttämässä mulle espoossa tai sitten noudon yhteydessähän tuo ilmenee!) (en kuitenkaan ole mikään äiti teresa). Tietysti kivempi jos voisi naamatusten siis kaupat tehdä =)

Mulla toiminut kuin rasvattu, ei mitään valittamista. Ehkä tuhannen ruutua olen tuolla kuvannut. Luovun, koska kotiväki ei hyväksy useamman "kalliin" linssin omistamista ja menin omin lupineni hommaamaan toisenlaisen (tamron 17-50 f2.8) linssin!!!
    Linssipinnat "mint" elikkäs Siistit.

Speksejä ja infoa:
    LMGTFY

Tuote asuu Espoossa Nöykkiössä, ja kuljettuu helposti Nöykkiö - Helsinki,Ruoholahti axelille. Tai puoleenmatkaan muualle vähän kauemmas pääkaupunkiseudulle. Ensisijaisesti nouto siis (ks. edellä)

Niin siis siellä huuto.netissä osta-heti-hinta on esillä: 275 EUR (aloitushinta 249 EUR)

terv. Pekka Jänis