Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY ** Myyty ** Sigma 18-50mm F2.8 EX DC Macro Pentaxiin

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana kalak, 22 Joulukuu 2008.

1. Vs: M: Sigma 18-50mm F2.8 EX DC Macro Pentaxiin

Ei poistunut lasi nurkista huuto.netin kautta. En jaksa uusia ilmoa, menisikö täällä hintaan 250 €?

Olen edellisten myynti-ilmojen jälkeen korjannut vastavalosuojan niin, että nyt pysyy paikoillaan (tippa superliimaa, joka kiilaa VVS:n paikoilleen).

Tuosta pari kuva:
    Sivulta
    Edestä
    Takaa

2. horseman

horseman Member

716
    0
    16
    Vs: M: Sigma 18-50mm F2.8 EX DC Macro Pentaxiin

ei mene varmaan. ilmaiseksi pitäis antaa. mulla oli täällä joskus pari vuotta sitten ihan sama putki myynnissä. ilmeisesti pirun hyvä yksilö kun oli tarkennus ja kaikki ihan kohdillaan. Oli mulla satunnaisissa kuvauksissa mukana kuukauden aikana ja myin sitä siten että oli siis tehtaan paketissa ja olis saanu siishen takuuleimat lyödyksi omalle nimelle mukaan. Ei kelvannu ei huudeltiin vaan kylläpä on huono linssi ja muuta mukavaa. Parilla sadalla olis pitäny saada kun oli kuulemma niin huono. 350eur oli mulla pyynti, siis uudesta muutaman kerran kuvatusta demolinssistä. Kolmeensataan sen sitten muistaakseni lupasin sille kuka ostaa. No rajalaanhan se sitten meni ja maksoivat 300euroa siitä puhelimitse sovittuna. Myöhemmin oli käytettyjen listalla samalla 350eurolla ja joku sen sitten sieltä sillä ostikin pois.  Että silleen.

-A

3. Vs: ** Myyty ** Sigma 18-50mm F2.8 EX DC Macro Pentaxiin

No menihän se.
    Ei sentään ihan ilmaiseksi mutta sanotaanko nyt ... edullisesti.