Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY **myyty**Schneider-Kreuznach Symmar 5.6/150mm

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana pikkuteemu, 25 Tammikuu 2008.

    Schneider-Kreuznach Symmar 5.6/150mm, convertible (265 mm f/12) Synchro Compur sulkimella.

    Suljin pikeentynyt ja pitäisi putsata jotta ajat pitää kutinsa. mustonen laine arvioi 70-80e kustannukseksi.
    minä en maksa koska en lasia tarvi mutta joku muu voisi tuon vaivoikseen ottaa.
    alehinta on nyt 60 euroa plus posti ja siitä ei tietenkään enää tingitä yhtään.
     
  1. Vs: Symmar 5.6/150mm lähtien 1 euro

    uusia käänteitä..
     
  2. Vs: Schneider-Kreuznach Symmar 5.6/150mm

    uusiksi meni. voittaja ei lunastanut huutoaan.
     
  3. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Schneider-Kreuznach Symmar 5.6/150mm

    Mikäs se sellanen osataja oikeen on? :(
     
  4. äyni

    äyni Member

    414
    0
    16
    Vs: Schneider-Kreuznach Symmar 5.6/150mm

    Se olen minä.

    Tarina meni näin:
    Syötin korotuskentään summan ja painoin "enter" painiketta. Jostain kumman syystä Tämä painallus valitsikin "Osta Heti" -toiminnon. Jätin huolimattomuuttani lukematta seuraavan varoitustekstin, ja huomasinkin yhtäkkiä ostaneeni tuotteen hinnalla, johon asti en ajatellut huutokauppaa käydä.

    Omaksi onnekseni pikkuteemu on reilu kaveri ja suostui asettamaan linssin uudelleen huudettavaksi. En siis kieltäytynyt lunastamasta huutoa, selitin asianlaidan ja toivoin tämänlaista ratkaisua. Pikkuteemun niin halutessa olisin toki huutoni lunastanut.

    Koetan olla ensikerralla huolellisempi.
     
  5. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Vs: Schneider-Kreuznach Symmar 5.6/150mm

    Kerran unohdin laittaa rastin ruutuun 'käytä korotusautomaattia'.  Joka sivustolla on omat omituisuutensa ja tuossa on huutonetin erikoisuus, ettei automaatti ole oletusasetuksena.
     
  6. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Schneider-Kreuznach Symmar 5.6/150mm

    Jaa, olen itsekin ostanut tuolla tavalla vahingossa kameran ja reklamoinut huuto.nettiin aiheesta, mutta näemmä mitään esitystä ei ole asiassa tapahtunut. Tuon vuoksi on varmasti jokunen harhaostos tapahtunut. Nyt osaan itsekkin olla huolellisempi, mutta se lipsahtaa kyllä äkkiä, jos ei lue tarkaan.
     
  7. Vs: Schneider-Kreuznach Symmar 5.6/150mm

    Totta. Esitin asian huonosti ja annoin asiasta ehkä väärän kuvan.
    Viesti kuitenkin oli että kaupat eivät peruuntuneet linssistä tai myyjästä johtuvista syistä.
     
  8. Vs: Schneider-Kreuznach Symmar 5.6/150mm

    lasi reklamoitiin ja on nyt halvennuksessa.