Microjärjestelmän hankinnan jälkeen olemattomalle käytölle jääneet tavarat myyntiin. Nikkor AF-S DX 17-55mm 2.8 650 € Hyvässä kunnossa, linssipinnat virheettömät. Olen objektiivin toinen omistaja, ostettu yhdessä rungon kanssa. Ei alkuperäistä pakkausta, enkä onnistunut löytämään kuittia tai muita papereita. Ostettu alunperin arviolta 2007-2008. Sigma 30mm 1.4 200 € Hyvässä kunnossa, linssipinnat virheettömät, vastavalosuojassa joitakin pieniä käytönjälkiä. Mukaan Sigman EX sarjalaisten pehmeä suojapussi. Olen objektiivin toinen omistaja, alkuperäinen ostopäivä 03/2006. MYYTY Nikon D300 hp. 275 e Kuvattu arviolta vain n. 7000 ruutua. Olen kameran toinen omistaja, ostettu alunperin arviolta 2007-2008. Kamera on hyvässä kunnossa. Alkuperäinen pakkauslaatikko latureineen, kaulahihnoineen yms. löytyy. MYYTY SB-600 hp. 150 e Virheettömässä kunnossa, salama välähtänyt vain muutamia satoja kertoja. Ostettu verkkokaupasta 04/2012. Alkuperäinen pakkaus sisältöineen löytyy. Toimitustapana suosin noutoa Ylöjärveltä/Tampereelta, jotta ostaja voi tarkastaa myytävänä olevat tavarat. Tarvittaessa tavarat kulkevat myös postin välityksellä muualle Suomeen, mutta tällöin ostaja maksaa postituksesta aiheutuvat kulut. Kuvia myytävänä olevista tavaroista: http://aijaa.com/WtkPLc Lisätietoja saa kysymällä jaripekka.rantala@gmail.com
Vs: M: D300, SB-600, Nikkor 17-55 2.8, Sigma 30 1.4 Kamera ja salama myyty. Kaksi hyvää objektiivia vielä kaupan.