Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: Samyang 35mm 1.4 Canon 150€, HKI

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana ilkki, 1 Heinäkuu 2014.

  1. ilkki

    ilkki Member

    34
    0
    6
    HUOM. Myynnissä oleva objektiivi ei ole ihan täysissä voimissa, sillä se on pudonnut kerran rungon mukana lattialle ja "revennyt" irti bajonetista.


    Eli myydään korjattavaksi/suoraa käyttöön optisesti täysin kunnossa oleva objektiivi joka on mekaanisesti vaurioitunut.

    Linssi tipahti rungon mukana jalustalta muovilattialle ja yksi muovinen liitos linssin sisällä murtui. Linssi on tällä hetkellä kasassa ja muovinen osa liimattu kasaan. Ainoa ongelma linssissä on ettei aukon säätö toimi enää entiseen malliin, mutta linssin saa pienellä vaivalla jumitettua tietylle aukolle ja näin ollen kuvaaminen onnistuu normaaliin tapaan. Aukko on tällä hetkellä asennossa 2.8.

    Mikään muu osa ei linssissä vaurioitunut, eli linssipinnat ja tarkennus toimii kuin uudessa.

    Itse olen käyttänyt linssiä m43 rungossa sovitteella jossa aukonsäätö itsessään eli esim tällaiseen käyttöön linssi soveltuu hyvin edelleen.

    Tässä pari kuvaa linssin kunnosta tällä hetkellä. Valitettavasti mulla ei ole mitään "korjaus/purku" kuvaa olemassa.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]