Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY*Rullafilmikamera Mamiya C33 val.mittari + 80mm + 135mm

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana langrai, 6 Kesäkuu 2006.

  1. langrai

    langrai Member

    179
    4
    18
    Hieno, Eirillä v.2005 huollettu MAMIYA C33 rullafilmikamera kahdella uudemmalla optiikalla.

    Runko: C33 normaalilla lähikuvauspalkeella ja parallaksikorjauksella, siisti toimiva runko
    Valotusmittari: Kiev 6x6 kameran erittäin herkkä ja tarkka 45asteen valotusmittari-PRISMAetsin, joka mahdollistaa diakuvauksen ja on mukava työskennellä prisman ansiosta
    Optiikat:
    - Mamiya sekor 2.8/80mm, virheetön musta malli (vastaa 50mm kinokamerassa)
    - Mamiya sekor 4.5/135mm, virheetön musta malli (vastaa n. 85mm kinokamerassa)
    k.s kuva.

    KAIKKI LAITTEET PUHDISTETTU JA HUOLLETTU EIRISSÄ V.2005!
    mm. rungon valoeristeet uusittu, optiikat ja niiden sulkimet puhdistettu, toimivat moitteetta.

    Laite Helsingissä. Hinta paketilla 240 euroa, asiallista neuvottelua toki siis käyn.
    Meilaa raimoanders@netti.fi jos kiinnostaa.

    - Raimo

    (p.s .. suuren koon printtejä kalustolla, jonka hinta 5-10% digijärkkäreistä..)
     
  2. Yonna

    Yonna

    2
    0
    0
    Myytkö tota prismaa erikseen?
    Runko ja optiikat mulla on jo :)
     
  3. langrai

    langrai Member

    179
    4
    18
    Haluan luopua koko setistä. Jos kaikille osille löytyy varmat ostaja samaan aikaan niin voin harkita, muutoin myyn mieluimmin kokoonpanona.
    Olen valitettavasti pois sähköpostin äärestä sunnuntaihin saakka - tee prismasta tarjous sähköpostiini, päätän tilanteen mukaan asian sunnuntaina. Näin olen pyytänyt muitakin koko kokoonpanosta tai sen osista kiinnostuneita tekemään.

    - langrai
    (raimoanders@netti.fi)