Jonkin verran elämää nähnyt Rolleiflex, käytön jälkiä siellä täällä. Linssi kuitenkin virheetön ja suljin puhdistettu, joten pitkätkin ajat toimivat. Nahat on kokonaan uusittu. Muukin mekaniikka toimii hyvin. Valotusmittari toimii ja näyttää suhteellisen oikein. Mukaan alkuperäinen heikohkokuntoinen, mutta ehjä hihna. Optiikan piirtoa ei pahemmin tarvitse kehua, linssistä on riittävästi tarinoita netissä. Hinta 260 eur + toimituskulut. Voi tietysti noutaa Raumalta. Edit 21.42: Varattu ja mitä todennäköisimmin myyty. Kysyntä oli kova, ilmoitan viestin lähettäneille, kunhan ehdin.
Vs: Rolleiflex 3,5F Pahus, ei aivan mene tuohon mun haarukkaan: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,55381.0.html Hintakatto pysyköö tuossa, mutta jos et pääse tästä eroon ja hinta lähestyy 200e, niin palataan asiaan.
Vs: ***Myyty***Rolleiflex 3,5F Tuosta päätellen minun on syytä hävetä sitä, että edes oletin hinnan tippuvan 200e hujakoille Minä näistä hinnoista niin oo perillä. Jaahans, kusitauko ja takaisin pimiöön.
Vs: ***Myyty***Rolleiflex 3,5F Tämä ei ole mikään näyttelykappale, joten asetin hinnan sen mukaan. Minulle jäi vielä loistokuntoinen kappale ja ajattelin, että on parempi myydä tämä jollekulle todelliseen käyttöön, kun pitää tyhjän panttina hyllyssä.