Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

MYYTY MYYTY** pikakiinnitettä **MYYTY

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Quiquern, 18 Lokakuu 2005.

    Myydään pikakiinnitettä sopuhinnalla.

    Pussillinen Agfan G333p jauhe-pikakiinnitettä.

    Sekoitettuna 20 litraan vettä tulee filmin kirkastumisajaksi n 15sek ;-) joten itse olen tehnyt n. 1-1 sotkuja jolloin todellinen kiinnitemäärä on minimissään 40 ltr.

    h: 50e+posti
    Mielummin haettuna, tai postitse.
     
  1. ...
     
  2. Nousujohteinen ilimo
     
  3. Kuinkas kauan tuo säilyy käyttökelpoisena valmiiks sekotettuna? Täytyykö se koko pussi sekottaa kerralla? Ja käykö tuo sekä paperille että filmille?
     
  4. Iät ja ajat se säilyy, ei tarvitse sekoittaa kerralla ja käy sekä paperille että filmille.

    Ehkä olisikin mielekästä tehdä vain pienempi sotkotus kerralla -tuollainen parinkymmenen litran tonkka ei ole aivan näppärimmästä päästä kaadella. Mutta: on sekin hyvin onnistunut ja pintakin on tonkassa hieman laskenut..
     
  5. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Meinaatko vieläkin myydä tätä?
     
  6. Voisi kai kohta lopettaa, ei mulla ole enää kuin pari pussia.
     
  7. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Paa vaan myydyks tää ketju. Mä ostan ne loputki jos haluat/suostut myydä.
     
  8. Jotain pittää jättää itellekii..
     
  9. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Eiks 2 oo aika sopivan miehinen määrä ;/
     
  10. Onks väliä missä tota tykkiä säilyttää ? Tuleeko hanallisesta elintarvikemuovista läpi vaoi tarviiko olla teollisuuspänikkä
     
  11. Tää on ihan helkkarin hyvää ainetta. Ei tartte vatkaa minuutti tolkulla. Tosi kätsyy. OUJEA !!
     
  12. Jan

    Jan Member

    825
    0
    16
    Kodakin Flexicolor c41 kiinnite on halpaa ja siitä satsista saa tehtyä sitä kymmenia litroja, kantsii tsekata.
     
  13. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Oskuko sitä myy, vai miksi tää huomautus on tässä?
     
  14. Tää kaupan teko oli kyllä työvoittojen äiti....
     
  15. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    mutta eipä kai ilmo leipää pyydellyt.
    Aika usein oikeakin kaupankäynti on tuota, toisin kuin usein kuvitellan ;-)
     
  16. Joo, jotakuinkin kokemusta asiasta =)
     
  17. Jan

    Jan Member

    825
    0
    16
    No jos joku on kiinnostunut halvasta fixistä.
     
  18. Oikeesti Toi Oskun myymä on helppokäyttöistä. Ostin ison kanisterin jossa hana, siitä pänikkään ja kiinnityksen jälkeen takaisin. PRKL!! nyt kulkee!! Oikeesti sarjassame niitä ostoksia jotka sai hyvälle tuulelle. Kannattaa koklaa jos jostain löytyy.KIITTI OSKU !!
     
  19. Kannattaa huomioida ettei suositella, että samaa valmista lientä käytettäisiin sekä filmille että paperille. Muuten noin se on varmasti kätsää. Ai niin, kannattaa myös testata sitä kiinnitysaikaa filmille, ettei turhaan kiinnitä aivan hirveällä myrkyllä.