Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

MYYTY MYYTY Pentax 645N + kaksi linssiä

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Heli, 21 Toukokuu 2006.

  1. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Pentax 645N:ni on myynnissä.
    Mukana linssit Pentax 645 45/2.8 ja Pentax 645 150/3.5 (linssit ovat manuaalitarkenteiset).
    Kamera on minun mittapuuni mukaan suorastaan täydellinen ja siitä on surku luopua, mutta olosuhteet määräävät nyt näin ja tarpeetonkin se on. Tarkka valotukseltaan ja etsin jotain ihan muuta kuin digeissä... ;-)

    Kamerahan on toki af vaikka linssit ovatkin manuaaliset. Mutta silti kamera kertoo tarkennuksen oikean kohdan vihreällä valopilkulla.
    Studiossakin toimi kuin unelma.

    Gsm 045 139 6446 tai foto@kuvakonttuuri.fi

    t. Heli

    ps. kuvia saa nähtäville pyynnöstä, laitan myöhemmin niitä linkin taakse esille.

    Oisko hp. 700 e...

    Lisäys vielä, kameraan voi tutustua sekä Tuusulassa että Helsingissä (Länsi-Pasila)

    Niin, ja käyttöohjekin löytyy.
     
  2. kto

    kto Well-Known Member

    2 506
    89
    48
    Pls, kuvia...
     
  3. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Tuon valotusmittari on valehtelamatta niin täydellinen, että mä en itse ole koskaan haarukoinut kuvatessani diallekaan... Toki pitää tietää itsekin mitä tekee mutta silti. Hieno kamera esim. aloittaa keskikoon kuvaus.
     
  4. Pitäskö sun Heli kuitenki nukkua yönyli, ettet taas hölmöile
     
  5. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Oon nukkunu jo pariki yötä ja katotaan nyt ollaanko tuosta mitään valmiita maksamaan. Niinku sanoin niin ei se ilmaiseksikaan lähde. Mutta mulla on nyt tuo Hasseli, joka kyllä korvaa tavallaan Penaa.
     
  6. Tavallaan...?
     
  7. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Niin, tavallaan. Formaatti ei ole ihan sama mutta hädän eteen tullessa kait neliötä voi suunnitella jo kuvatessakin rajaavansa? Ja se valotuspuoli, tahtoisin periaatteessa Hasseliin toimivan mittaprisman (pitänee kait se Kievin prisma koittaa "rasvata" vaikka hajoshan se muutekin) jotta ei tarvis aina olla erillisen mittarin varassa. Niin... että silleen tavallaan.
     
  8. nyt on niin paljon keskikoon vehkeitä liikkeellä että hinnoittelemattomat jää kyllä täysin vailla huomiota (jos ei oteta tätä perus heli-naljailu-round2 mukaan).
    Pentax käyttää merkintää fa automaattiktarkenteisille ja merkintää a manuaalitarkenteisille... kinarissa f ja fa on autofokuksia eli mikäs tuo "f" on tuolla ilmotuksessa?
     
  9. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ihan miten vain. Kyllä mä kysyjille sanon mihin haarukkaan hinta tulee asettumaan. Ja onhan tuota jo kysytty vaikka eihän se mitään kerrokaan.

    F on siinä aukkoluvun vieressä jos huomaat, ja tarkottaa vain aukkoa. Otetaan sit pois jos tuntuu että se hämää.
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Panin sitten hintapyynnön. Kunhan nyt pääsisin tosta eroon.
     
  11. Moinen puute korjaantuu vaihtamalla Hasseliin filmiperä. Filmiperiä löytää kohtuuhinnalla esim. eBay:stä. Hasseli vieläpä valottaa ylimääräisen ruudun/rulla.

    Pahoittelen asiaankuulumatonta keskustelua myynti-ilmoituksessa, mutta pysyypähän ilmoitus "pinnalla". Pakettisi vaikuttaa asialliselta, mutta kun on jo Hasselisetin alku kaapissa.
     
  12. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    700! Aiaiaijavoivoivoi!!! Nyt justiinsa kun on tullut kaikkea muuta turhaa ostettua. Argh!
     
  13. älä muuta sano. kuukausi sitten olisin ostanut heti, nyt on rahat jo menneet.
     
  14. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Elä pahoittele turhaan :). Pysyypä tosiaan ilmoitus pinnalla.

    Joo, mä olin unohtanu että Ossin luota kerran museolla käydessäni kannoin kassikaupalla kamaa mukanani ulos. Eilen siivotessani löysin isot vinot pinot Hasseli-aiheista matskua. Oli esitteitä ja omaan hasseliini kaks suomenkielistä käyttöohjetta (500C/M). Oli muutama versio sellaisia esitteitä missä on kaikki hasselikama ja sieltä nuo peräjututkin näin. Ja Hasselilehtiä ja kaikkea Hasselihöpinää.

    Pete ja Juha, oma vikanne ;-D!
     
  15. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Niin just, kierrä vaan veistä haavassa, heitä vielä suolaa perään. (mitähän mulla olis myytävää)
     
  16. Taas aivan liian halpa kamerasetti myynnissä. ÄÄÄk!
     
  17. Älä muuta sano..... rrrrkele, pitääks mun nyt sitten tää ostaa ?
     
  18. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Osta ihmeessä, sulle ei tarvi selittää miks se on hyvä kamera.

    ps. pitääkö mainita erikseen, että linssipinnat tietty virheettömät ja kamera on muutenkin yhtä siisti kuin naisen jäljiltä voi olettaa olevan ;-)
     
  19. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Osta joo, voit sitten mökillä korttipöydässä sen mulle hävitä.
     
  20. Joo, ikävä homma vaan on, ettei ole yl'määrästä investointiin tällä hetkellä.