Elikkäs myynnissä Pentaxin k10D järkkäri ja mukaan tulee sille laukku. Sen vastavalonsuojasta puuttuu tuo tuollainen neliönmallinen musta juttu.. En tiedä mikä se on, mutta siis tuollainen, jonka saa vedettyä pois paikaltaan ja takaisin, mutta siitäkään ei ole minulle ollut ainakaan mitään haittaa. Kamera on ollut mulla muutaman vuoden ja loppupeleissä aika vähällä käytöllä. Uutena kamera maksoi noin 900€ (ja laukku jonku 50€) ja nyt pyytäisinkin kamerasta 300€. Tarjota toki saa, mutta fiksusti. Kameran voi noutaa luotani Raahesta, jos siihen on mahdollisuus. Jos kamera pitää postittaa, niin homma toimii silloin niin, että maksat minulle etukäteen tilille rahat ja kun näen rahat tilillä, niin laitan kameran postiin. Huom!! Jos täytyy postittaa, niin silloin ostaja maksaa postikulut! Eli tuon 300€+postikulut. Yhteydenotot joko sähköpostilla: saariave@rpkk.fi taikka sitten puhelimeen soitolla tai tekstarilla: 044-3629519 ja saa siis ottaa yhteyttä myös jos kysymistä on! Terkuin, Venla
Vs: Myydään Pentax k10D Järjestelmäkamera Mukaan tulee siis myös tietenkin kameran laturi ja piuha, jolla saa kuvat koneelle ja tosiaan, kamerassa ei ole tähän asti ollut minkäänlaista toiminnallista vikaa, eli toimii ihan loistavasti! Muistakaa, että tarjota saa!!!
Vs: Myydään Pentax k10D Järjestelmäkamera HUU! lasken hinnan niin, että kamera maksaa enää 225€ + postarit!!! ostakaahan pois!! on vähintään hintansa väärti..