Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY **MYYTY** Panasonic 14mm F2,5 tai 14mm F2,5

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana markku55, 11 Tammikuu 2013.

  1. markku55

    markku55 Active Member

    Miksi "tai", siksi, että minulla on myynnissä kaksi otsikon objektiivia, molemmat uusia ja toisen niistä voin kaupata.
    Molemmat on Japanissa tehtyjä loistavan laatuisia objektiiveja, mukana tulee sekä etu-  että takatulppa. Objektiivien optinen laatu on todistettu monissa testeissä, ja tekemisen laadusta kertoo näinkin keveässä (n.55g) objektiivissa on metallinen bajonetti ja mm 3 asfääristä linssiä.
    Normaali myyntihinta pelkälle objektiiville on Suomessa ollut pöyristyttävät luokkaa n.400€, nyt ei enää näitä hävyttömiä pyyntöjä näytä esiintyvän.
    Amazsonista sieltäkin aikas kova hinta:

    Ensimmäisen tilasin Englannista, kittisetistä poistettu uusi objektiivi jolle myyjä antaa 12kk takuun, mutta mahdolliset takuuasiat tulee hoitaa myyjän kanssa.
    Ostin objektiivin 21.12.2012 ja sain sen tällä viikolla 8.1.2013. Objektiivia en ole käyttänyt, itse asiassa se on vielä lähetyspaketissaan duunissa.
    Kokonaiskulut tuolle objektiiville olivat 166,35€.
    Toisen tilasin Verkkokauppa.com'ista kittisetin muodossa 9.1.2013, sen sain tänään.
    Verkkokauppa antaa samoin 12kk takuun, mutta sen lienee voi laajentaa ihan Suomessa vallitsevien lakien mukaan 24kk pituiseksi.
    Nyt olen siis myymässä jompaa kumpaa:
    Englannista hankittu 179€ kuluineen tai Suomesta hankittu 199€ kuluineen. 
    Suomesta ostettu myyty pyydettyyn kohtuulliseen 199€ hintaan, kiitos kaupoista.
     
  2. anttipantti

    anttipantti Member

    221
    0
    16
    Vs: Uusi Panasonic 14mm F2,5 tai 14mm F2,5

    Uusi englantilainen + vastavalosuoja 151€ kuluineen, joten tarjotaan sen verran postitettuna.