Vuonna 1969 Dusty Springfield julkaisi levyn nimeltään "Dusty in Memphis". Hienoa musiikkia - mun mielestä, makuasioita. 4 Men with beards on joka tapauksessa tehnyt tästä levystä erinomaisen uudelleenjulkaisun. Mitä tällä on tekemistä 1.2/50mm Zuikon kanssa? No, ei sinänsä mitään.... Tosin voisin kuvitella Dustyn lp:n ja kuvissa näkyvien lämminsävyisten kalvotusten sopivan hyvin yhteen. Ehkä myös Dustyn sielukas ääni ja tämä objektiivi ovat sukulaissieluja... Mutta suurin yhteys levyllä ja tällä myynti-ilmoituksella lienee, että päätin jatkossa kuunnella levyjä uudella äänivarrella ja siksi pitää luopua jostain; kuten OM-systeemistä. Zuiko 1.2/50mm On hieno lasi. Erittäin hieno, jotkut väittävät, että "paras".... Paras tai ei, upein 1.2 50mm mitä minä olen kokenut. Toivottavasti 645-kameran 2/80mm edes joskus antaa samoja kokemuksia. Myytävä yksilö on erittäin siisti. Tosin himmenninrenkaassa pientä kulumaa, Zuiko-maailmassa hyvin pientä. Lasipinnat puhtaat, sisällä ei kovin suuria karvoja. Kaikinpuolin haluttava yksilö. Mukaan tulpat Olympukselta. Hintapyynti 260 euroa. Parilla kympillä mukaan vvs. Olympus sekin tietty. Nähtävissä Helsingin keskustassa, yhteydenotot: yv tai 040-5590551
Vs: OM helmet, osa 1/7, Zuiko 1.2/50mm **MYYTY** Voi paska kun tämä meni! Ton olisin halunnu! Olisko jollain muulla tämmönen myytäväksi?!
Vs: OM helmet, osa 1/7, Zuiko 1.2/50mm **MYYTY** http://cgi.ebay.co.uk/Olympus-OM-Zuiko-1-2-50-high-speed-50mm-lens-/260652219828?pt=UK_CamerasPhoto_CameraAccessories_CameraLensesFilters_JN Onhan toi aika kallis..