Ikiliikkuja kaupan. Objektiiveista ei löydy pienintäkään moitittavaa: kirkkaat ja naarmuttomat. Rungossa jonkin verran käytön jälkiä. Tarkistin suljinajat 1–1/30: erittäin tarkat. Vitka toimii. Valotusmittari vie yhden aukon ylivalotuksen puolelle. Rollein tähyslasi. 36 kuvan laskuri (tässä lienee joku käyttänyt 35mm filmiadapteria). Runko hp. 1350€ (tarkistettu 1450 > 1350), sisältäen - alkuperäinen nahkainen kantohihna - alkuperäinen objektiivisuoja - vastavalosuoja - vastavalosuoja- ja suodinkotelo (paikka kahdelle suotimelle) - vastavalosuojan pahvirasia - käyttöohje (saksa) - sarjanumero 2414xxx Rolleinar 1 ja 2, hp. yhteensä 300€ - Bayonet III, eli tähän kameraan käyvät - Ykkönen on käytetty, lasipinnat moitteettomassa kunnossa - Kakkonen on kaikin puolin uuden veroinen, alkuperäisessä nahkarasiassa - löytyypä vielä nuo pahvirasiat (joilla nyt ei mitään käyttöä ole, ja toinen on jostain syystä Rolleinar 3:n boksi) Mukavimmin koko paketti kerralla. Jos nuo Rolleinarit ostaa erikseen, toinen jää valitettavasti ilman suojakoteloa. (Itse olen pitänyt Ykköstä vastavalosuojan sisällä ko. kotelossa.) - Henrik, 040 5685686 P.S. Sorry, kuvat takaperoisessa järjestyksessä: en keksi miten korjata asia.
Re: Rolleiflex 2.8F Planar + Rolleinar 1 ja 2 (Bay III) Kyllä, olen vain ulkomailla elokuulle asti. Laitoin yv:n.