Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY *** MYYTY ** Olympus OM-D E-M5, musta runko

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Scaramanga, 30 Lokakuu 2012.

    Nyt myynnissä kolme kuukautta vanha Olympuksen digijärkkäri. Yhdet häät kuvattu&videoitu elokuussa, sen jälkeen ei ole käyttöä löytynyt. Kuvia otettu yhteensä n. 350 kappaletta. Kunto on siis täysin uudenveroinen. Mitään käytön jälkiä tai muitakaan naarmuja ei tästä kamerasta löydy. Mukaan tulee alkuperäispakkaus kaikkine tarvikkeineen + ostokuitti, joka toimii takuutodistuksena (ostettu Rajalasta, takuuta jäljellä 21 kk).

    Mieluiten nouto Turusta, mutta voin myös lähettää (postikulut 8,50 €, pakkaan isomman, pehmustetun laatikon sisälle).

    *** MYYTY HINTAAN 850 € **
     
  1. Vs: M: Olympus OM-D E-M5, musta runko

    Vielä myynnissä...
     
  2. markku55

    markku55 Active Member

  3. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 779
    748
    113
  4. mvuori

    mvuori Well-Known Member

    10 669
    132
    63
    Vs: M: Olympus OM-D E-M5, musta runko

    Yleensä, kun antaa hintavihjeitä (mikä on tällaisessa tilanteessa täysin turhaa, koska uutuusmallia ostavat ymmärtävät kyllä tarkistaa itse kauppojen hinnat), kannattaa välttää viittaamista sellaisiin kauppoihin, joiden Google-haun tuloksissa on suuressa osassa otsikossa sana "Warning!!". Vain sellaisten kauppojen hinnoilla on merkitystä, joiden kanssa toimiessa voi odottaa ostamisen, kauppojen peruutuksen ja asiakaspalvelun tapahtuvan ongelmitta.
     
  5. Vs: M: Olympus OM-D E-M5, musta runko


    En minä ainakaan usko hetkeäkään, että markulla on mitään osaa tuon firman toiminnassa, vaikka sitä mainostaakin. Mutta miksi myynti-ilmossa, sitä en tiedä. Osto-ilmossa ymmärtäisinkin.
     
  6. Vs: M: Olympus OM-D E-M5, musta runko

    Monta kertaa on tullut katsottua Simply Electronicsin hinnat kamerakuumeen ollessa päällä, mutta toistaiseksi olen pystynyt välttämään kyseisen puljun houkutukset. Niin ulkomaisilta kuin kotimaisiltakin sivuilta löytyy runsas määrä varoittavia esimerkkejä heidän kanssaan kauppoihin langenneista, että viimeistään siinä vaiheessa olen aina havahtunut todellisuuteen, kun sivusto pyytää syöttämään luottokorttini tiedot maksua varten. Liikkeen toiminta ei vaan herätä tarpeeksi luottamusta.

    Ja Simplyn tuotteilla taitaa olla vain vuoden takuu. Tällä kotimaisesta kivijalkaliikkeestä ostetulla rungolla on kaksi vuotta. Jotain arvoa täytyy myös sillekin antaa.
     
  7. Vs: M: Olympus OM-D E-M5, musta runko

    Uudenkarhea runko lähtee nyt valmiiksi tingattuun hintaan: 850e + Sandiskin uusi muistikortti kaupanpäälle (à 25e).
     
  8. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 328
    537
    113
    Vs: M: Olympus OM-D E-M5, musta runko

    Simppelielektroniikka on tässä yhteydessä ihan validi putiikki. Sitä ei ole vaan tarkoitettu heikkohermoisille asiakkaille, jotka toivovat yrittäjiltä samanlaista rehellisyyttä kuin kotimaisilta toimittajilta. Pelin henki siinä kanavassa on rahat pois ja adjö, mutta vastaavasti tavara on siellä halvempaa. Veikkaan, että näistäkin "paheksujista" osa ostaa romppeensa vastaavista Hong Kongin "uittajista" ja palauttaa vuoden käytön jälkeen ne Suomen markkinoille myyntiin käytettyinä vieläkin vähän korkeampaan hintaan kuin ovat itse pulittaneet. Sellaista ihmeellistä on internetin globaalit markkinat ja hintatasot.