Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY *Myyty*: Olympus 35 RD

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana mablo, 20 Maaliskuu 2010.

Olympuksen paras kompakti mittaetsin. Kamera on hyvässä kunnossa, suljin on edellisen omistajan mukaan huollettu ja toimii hyvin. Etsin on kirkas. Linssi on puhdas ja kirkas, ei naarmuja tai muita virheitä. Valotusmittari toimii tarkasti. Nahka on cameraleatherin griptac. Jatkossa en muuta kuin griptacia kameroihin laita, pito on huippuhyvä. Mukana 2kpl 49mm - 52mm step-up adapteria ja tulppa. Kamera toimii kuulokojeparistolla mainiosti puolisen vuotta.

Ajan esivalinta-automaatti tai manuaali. Aukko näkyy etsimessä. Salama-automatiikkakin on. ISO 25-800.

Lisätietoja: Olympus 35 RD

1. Vs: M: Olympus 35 RD

Menikö kamera jo?
    Mitä paristoja olet käyttänyt?

2. Vs: M: Olympus 35 RD

Tavallisilla halvoilla 1,4V kuulokojeparistoilla olen käyttänyt menestyksellä sekä Olympuksen RD:tä että RC:tä. Hyvin toimii eikä mittarivirhettä ole. Alkuperäinen paristohan näissä oli 1,35V elohopeaparisto. Kuulokojeparisto on pieni ja vaatii ympärilleen vähän fylliä. Paras konsti tähän on kuminen 9-koon O-rengas. Kumirengas pitää asetella niin, että paristo saa hyvän kontaktin myös +-puolelta.

Kameralle on ostajaehdokas. Odottelen vahvistusta.

3. Vs: M: Olympus 35 RD

Mulla on RCssä ja RDssä kanssa noita kuulokojepattereita, ihan ilman toppauksia on toiminut. Malli on A675 mitä olen käyttänyt.

Jos ei tohon hintaan mene, niin ihme on.