Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY #MYYTY# NOON Pinhole 612

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jaahv, 26 Huhtikuu 2013.

    NOON Pinhole Camera 612 Kingston #192/199

    Puinen neulanreikä kamera 120-filmille, valittavina negakokona 6x6, 6x9 ja 6x12.
    Filmiä saa pyöritettyä kumpaankiin suuntaan joten paljon mahdollisuuksia leikkiä mm päällekkäisvalotuksien kanssa.
    Muistaakseni f297 tuo reikä, reikä on vaihdettavissa erilaiseen jos näin haluaa. Pohjassa myös jalustakierre. Erittäin ammattimaisesti rakennettu.


    #MYYTY#
     
  1. Vs:

    Kameran polttoväli muistaakseni ~
    6x6 koolla vastaava 35mm = 24mm
    6x9 koolla vastaava 35mm = 21mm
    6x12 koolla vastaava 35mm = 18mm
     
  2. taimen

    taimen Member

    60
    0
    6
    Vs: NOON Pinhole 612 + joku filmi mukaan ##KUVA##

    Saako kamera aikaan filmiin naarmuja, koska rissat puuttuu?
     
  3. Vs:

    Ei ole näkynyt, tosin olen käyttänyt vain Kodakin filmejä tuossa, jotkin halvemmat filmit saattavat olla herkempiä ja niistä en osaa sanoa mitään enkä ota kantaa.
    Nuo kulmat ovat pyöristetyt joita vasten filmi voi joutua kosketuksiin filmin kanssa.
     
  4. taimen

    taimen Member

    60
    0
    6
    Vs: NOON Pinhole 612 + joku filmi mukaan ##KUVA##

    "Nuo kulmat ovat pyöristetyt joita vasten filmi voi joutua kosketuksiin filmin kanssa."

    En ymmärtänyt.
     
  5. Vs:

    Eli noissa kulmissa missä ei ole rullia ovat pyöristetyt. Voithan itse laittaa rullat noihin kulmiin jos haluat, ei se vaikeaa ole. Minulle ei ole naarmuja tullut filmeihin, ei kesällä eikä talven pakkasilla.
    Ei nämä kamerat mitään kaupan hyllyiltä ostettavia ole ja tätäkin on 200 kpl vain tehty.
     
  6. taimen

    taimen Member

    60
    0
    6
    Vs: NOON Pinhole 612 + joku filmi mukaan ##KUVA##

    Laitoin YV:n