Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY ***MYYTY*** Nikoniin Sigma 70-200 f/2,8

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Nlin, 29 Joulukuu 2016.

1. Nlin

Nlin

12
    0
    1
    Moi,

Raskain mielin olen luopumassa seuraavista Nikon-kiinnitteisistä objektiiveistä. Myynnin syy on muutto ulkomaille ja käteisen tarve.
    Yhteystiedot: Puh tai SMS 050 3655088 / jukka piste isohatala ät gmail piste com / yksit. viesti.

Saa tehdä tarjouksia! Ei tule olemaaan pitkään myynnissä!

***MYYTY*** Sigma 70-200mm f2.8 EX HSM APO
    Nikon DX ja FX:lle
    Takaisin myyntiin: Ensimmäisen ostajan mielestä autofokus piti joskus vikinää (itse en ole huomaannut), ja manuaali fokuksen sormituntuma oli epätasainen (pieni pykälä, kun tarpeeksi pyörittää), jonka olen huomannut, mutta en itse ollut edes ajatullut asiaan kummempana vikana.
    Objektiivi palannut ja tarkistin sen: En saanut vikinää kuulumaan muuten, kuin kääntelemällä manuaalifokusta samalla kun autofokusmoottori oli käynnissä (tämä ei minusta normaalikäyttöä).
    Lisäksi manuaalifokus on epätasainen/rutinainen vain jos rengasta kääntää reilusti fokuksen ääripäitä vasten. Jos pysyy äärettömyyden ja minimietäisyyden rajoissa kovin rajoitinta rassaamatta, manuaalifokus toimii ihan kiltisti. Ehkä ensimmäisen ostajan mainitsemat ongelmat ilmenee tietyillä rungoilla, tietyissä olosuhteissa, en tiedä, mutta omalla D200:lla vikinää ja rutinaa kuuluu vain hieman kovakouraisessa käytössä. Tarkistin hintaa kuitenkin hieman alaspäin. Ostaja ostakoon linssin ymmärryksellä, että se on jo hieman vanha ja autofokus ei välttämättä kestä pitkään kovaa käyttöä. HP heijastaa tätä faktaa.

Vanhempi, ei-DG versio, vanhantyyllisillä kumeilla (katso kuvat). On toiminut moitteetta. Etulinssissä n. millimetrin kokoinen naarmu tai chippi (oli jo ostettaessa, olen vähintään toinen omistaja ja itse olen pitänyt aina suojafiltteriä). Katso kuvat, virhe merkitty, muu on pölyä. Olematon vaikutus kuvanlaatuun, niin pieni se on. Muuten linssipinnat moitteettomat. Ulkoisesti rungossa on paikoin kulumaa, mutta pääasiallisesti siisti putki.
    Mukaan etu- ja takatulppa, jalustakaulus, vastavalosuoja ja suojafiltteri.

HP: 275€

***POIS MYYNNISTÄ*** Sigma 10-20mm f4-5.6
    Nikon DX:lle
    Pois myynnistä - sain myytyä paljon muuta kamaa, ja tämä on arvokkaampi kameralaukussa kuin lompakossa!

Ostettu jo aikaa sitten, kuitenkin hyvässä kunnossa. Linssipinnoissa ei mitään vikaa. Ulkoisesti rungosta löytyy pari paikkaa, joissa pinnoite hieman kulunut.
    Mukaan etu- ja takatulppa sekä suojafiltteri. Vastavalosuoja on kadonnut.

HP: 150€

***POIS MYYNNISTÄ*** Sigma 30mm f/1.4
    Pois myynnistä - sain myytyä paljon muuta kamaa, ja tämä on arvokkaampi kameralaukussa kuin lompakossa!
    Nikon DX:lle

Vanhempi, ei-Art versio. Tämäkin hyvässä kunnossa, linssipinnat moitteettomat ja hyvin vähäistä kulumaa rungossa. Vastavalosuoja hieman käytetymmän näköinen, mutta silti hyvä.
    Mukaan etu- ja takatulppa, vastavalosuoja ja suojafiltteri.

HP: 200€

Tarjouksia voi myös esittää.

2. Nlin

Nlin

12
    0
    1
    Re: Nikoniin Sigma 70-200 f/2,8

Nosto, 70-200 vielä myynnissä!