Myydään seuraavanlainen nippu tavaraa: Salamat 1 x Metz Mecablitz 58 AF I 1 x Metz Mecablitz 48 AF I 1 x Yongnuo Speedlite YN560 Laukaisimet 1 x Falcon Eyes -lähetin (Canonin salamakenkään) 3 x Falcon Eyes vastaanotinta 2 x Haman orjasilmiä Huom. Yksi vastaanottimista toimii hyvänä päivänä, mutta yleensä ei. Yleensä olen käyttänyt sitä tuon "tyhmän orjan" omaavan Yongnuon salaman kanssa tai vaihtoehtoisesti jomman kumman noiden irrallisien Haman orjasilmien kanssa. Jalustat 2 x Falcon Eyes W806 -jalusta. Nähneet maailmaa, ja toisesta ei avaudu ylempi jatko-osa, jolloin jalustan maksimikorkeus n. 160cm. 1 x Verkkokaupan gorillapod (ei näy kuvissa) Varjot 1 x Hopeanvärinen heijastava sateenvarjo, halkaisija 90cm. 1 x Umbrella box, halkaisija 80cm, syvyys 30cm. 1 x Umbrella box irroitettavalla etukankaalla, halkaisija 80cm, syvyys 40cm. 2 x Falcon Eyes Tilting Bracket CLD-11 + Spigot, joilla varjot ja salamat saa kiinni jalustoihin (ei näy kuvissa) Lisäksi Vanssin rullalautakassi, jolla oon noita varjoja ja jalustoja kantanut. F170 O-Flash -rengassalama-adapteri. Värigeeli-liuskat ja teline niiden kiinnittämiseksi salamaan. Tällä hetkellä telineen tarra on kiinni Metzin 48:ssa, jonka kanssa olen käyttänyt värigeelejä. Muistaakseni mulla on myös yksi pieni, noin a5:n kokoinen suoraan salamaan tuleva softbox, jonka saa mukaan. Kaikki yhteensä 240€.MYYTY Tavarat sijaitsevat Helsingin Kalliossa, jonne niitä voi tulla myös katsomaan. Yhteydenotot yksityisviestillä.