Vs: Nikon f90x runko Onkohan tuosta mitään tarjottu? Mikäli ei ja myyt tarjousten perusteella niin mä tarjoon 40€ . Ihan siis oikeesti.
Vs: Nikon f90x runko En halua tästä mitään hintapoliisijuttua, mutta kyllä on mennyt filmirunkojen arvostus alhaiseksi Itselläni on F90X + kaikki lisähöysteet enkä halvalla luopuisi. Käyttöarvo on moninkertainen verrattuna markkinahintoihin. eBayssa noita pyörii keskimäärin 100€ hintaluokassa linssittöminä, joskus toki on mennyt 50 euron hintaluokassakin ja vastaavasti toisinaan 170 euron tasossa. Toisaalta, filmimiehenä nyt on kaiketi oltava tyytyväinen siihen että markkinat ovat totaalisesti ostajan markkinat.
Vs: Nikon f90x runko Niinpä, mulla on ollut tuollainen ja tiedän toki sen arvon, mutta mistä mä tiedän millä Pablo haluaa siitä luopua? Olis ihan hyvä jos näissä ilmoissa olis joku hintahaarukka.
Vs: Nikon f90x runko No jos sovitaan enimmäishinnaksi €. Lisäksi mukaan tulee patteriperä. Runko on ihan siisti, käytetty on toki ja siitä on normaalia jälkeä. Runkotulppa ja nikonnin hihna seuraavat mukana, ohjeita yms ei ole. Ei edes laatikkoa. Jos digikuvaus on ilmaista niin kyllä filmikuvauskin on nykypäivänä halpaa! Postikulut jos tarvitaan tulee päälle.