Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: Olympus m.zuiko 12-40mm f2.8 pro *Turku

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Tsuumi, 13 Syyskuu 2015.

1. Tsuumi

Tsuumi Member

413
    2
    18
    Virheetön. Takuuta jäljellä 2016 toukokuulle (Rekisteröity, lisätakuu 6kk). Kuitti löytyy (Rajala), laatikkoa ei.

Objektiivissa ollut suojasuodin alusta asti (Hoya HD), tämän saa objektiivin mukaan Euroja vastaan (30€).

640€ +mahdolliset postit. ***MYYTY***

Mieluiten nouto Turusta, mutta postituskin mahdollista.
    Postiennakkona vain 50€:n takuumaksua vastaan, mikä vähennetään postiennakkosummasta. Lähetän vain vakuutettuna.

Edit: Runko meni. Lasi jäljellä.
    Vaihdossa voi tarjota Fuji X-mount objektiiveja: 56mm 1.2R, 16-55mm 2.8, 50-140mm 2.8.

Edit: ***MYYTY*** E-M1:840€ +mahdolliset postit. ***MYYTY***

2. Tsuumi

Tsuumi Member

413
    2
    18
    Vs: Olympus OM-D E-M1, m.zuiko 12-40mm f2.8 pro *Turku

°^°^°^°

3. VLphoto

VLphoto Well-Known Member

226
    285
    63

Tarjoon 600€ rungosta, kun hyvityskamppanian kanssa uutta runkoa sai 899€ telefotosta.

4. Sundo

Sundo Member

99
    4
    8

Hintapoliisitoiminta ei liene täällä kovin suotavaa. Kukaanhan ei estä tarjoamasta vähempää kuin pyyntö, mutta sitten sen tarjouksen voi pistää privana perusteluineen. Voitaneen olettaa, että tällaisella harrastajapalstalla porukka osaa tarkastella uusien hintoja ennen ostotarjouksia.

Onhan tuosta setistä ja sen osista uutena muitakin hyviä tarjouksia edelleen voimassa, myyjä ei vaan ehkä ole niitä huomannut.

5. VLphoto

VLphoto Well-Known Member

226
    285
    63

Voihan sen hintapoliisiksi halutessaan tulkita??? mutta mun mielestä mun tarjous oli julkinen rehellinen tuotteesta, jolla olen valmis ostamaan kaman, eikä ilmossa ollut ota YV:lä yhteyttä.
    Jos käytystä kamasta pyydetään uuden hintaan niin saahan sitä myydä, mutta ainakin itse hinnoittelen kamat siten että ostajaakin voisi kiinnostaa tuotteen ostaminen....

6. Tsuumi

Tsuumi Member

413
    2
    18

"SAI?" Tällä hetkellä hinta näyttäisi olevan 1099€ ko. setistä.
    Objektiivi pikaisella googletuksella 779€.
    Eli ei, en ole myymässä tarjoamaasi hintaan. Kiitos.
    Toki järjellä varustettu TOSIostaja ymmärtää tehdä tarjouksen yksityisviestinä, mikäli haluaa tosissaan käydä kauppaa. Mutta mikäli haluaa päteä ja leikkiä hintapoliisia, niin voi tulla huutelemaan myynti-ilmoituksiin.
    Onhan se tietysti hyvä, että hintataso pysyy oikealla tasolla.
    Minä en ainakaan löytänyt uusia kamoja mistään noihin hintoihin, en edes lähelle.  Mutta toki jos itse löydät tai tiedät paikan, niin ole hyvä ja linkitä vaikka tähän ilmoitukseen.

7. Sundo

Sundo Member

99
    4
    8

On tuota runko + akkukahvasettiä tälläkin hetkellä 899e esimerkiksi kuva-järvisellä, eli vähän turhaan nyt kuitenkin keuhkoat.

8. Tsuumi

Tsuumi Member

413
    2
    18

Katsopas, niin näyttää olevankin. Noh, ei auta kuin laskea hintapyyntiä. 890€ --> 840€.
    "Keuhkoan" koska ainoa tarkoitus yllä oli päteä ja leikkiä hintapoliisia, ei kaupankäynti. Asiallinen tapa olisi ollut, myös minun mielestäni, aikaisemmin mainitsemasi käytäntö. Eli tarjous privaatisti, mahdollisesti jopa vielä perusteluin.
    Varmasti kaikki netissä kauppaa tekevät tietävät, että harvemmin hintapyynnit ovat ns. apteekin hintoja.