Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY ***MYYTY***Nikon D800E -runko -hintaa tarkistettu

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jyrkialanen, 21 Lokakuu 2012.

  1. jyrkialanen

    jyrkialanen Member

    387
    2
    18
    Myyty 2400 eurolla.


    Myytävänä 6.5.2012 Verkkokauppa.comista ostettu runko, jolla on kuvattu karvan verran alle 1600 ruutua. Mukaan kuitti ja kaikki, mitä pakettiin kuuluu. Runko on kaikin puolin mint-kuntoinen.

    Myynnin syynä on se, että alkuhuumasta toivuttuani olen todennut tuon olevan minulle resoluutio- ja kuvankäsittelymielessä overkill. Nykyisellä Imacillani isojen filejen käsittely on tuskaista puuhaa, ja koska en tarvitse videota enkä printtaa yli A3-koon, hankin tilalle D700:n. Katsellaan D800:sta uudelleen sitten joskus, kun olen päivittänyt koneeni. Hieno kamerahan tuo on, mutta joskus pitää ottaa järki käteen.

    Vaihdossa en tarvitse enkä halua mitään muuta kuin euroja, en myöskään D700-runkoa, sillä sellainen on minulle jo tulossa.

    Kamera majailee Vantaalla, ja kaupat teen ehdottomasti mieluiten kasvotusten, mutta postitus postiennakolla avausmahdollisuudella on myös mahdollinen, kunhan ostaja maksaa postiennakkomaksun tililleni ennakkoon.

    Yhteydenotot yv:nä, sähköpostitse jyrkialanen(ät)jippii(piste)fi tai puhelimitse 050-viiskasikasikolmekasineljäkasi.

    Hp 2400 euroa
     
  2. jyrkialanen

    jyrkialanen Member

    387
    2
    18
    Vs: Nikon D800E -runko

    Lasketaas hintaa satasella.
     
  3. jyrkialanen

    jyrkialanen Member

    387
    2
    18
    Vs: Nikon D800E -runko -hintaa tarkistettu

    Up.