Hinta 1295 euroa. Myyn, en myy, myyn....laitan tämän tarjolle edulliseen hintaan siksi aikaa, kun eräs himoitsemani kampe on vielä tarjolla. Tilaisuuteni saattaa mennä ohi jo parissa päivässä ja sen jälkeen tämän myynti ei ole enää ajankohtainen. Uudenveroinen runko, jonka ostin Rajalasta käytettynä lokakuussa 2013. Silloin oli noin 1800 framea lauottu, nyt 3500. Ensimmäinen omistaja oli ostanut tämän Rajalasta, kauhistunut kuvien kokoa, ja tullut vaihtamaan D600-malliin. Mukaan tulee käsittääkseni kaikki mitä pakkauksessa oli: itse laatikko, laturi ja laturin laatikko, runkotulppa, screenin suojus, pikaohje, paksu manuaali....jouduin hankkimaan erikseen USB2-->USB3 -kaapelin, laitan senkin mukaan. Mieluiten kaupat kasvotusten pääkaupunkiseudulla. Laitatko pikaviestiä jos kiinnostuit. Hinta on kohdallaan jo, älä tingi. Lisäsin muutaman kuvan. - Petri
Vs: M: Nikon D800 3500 räpsyä Hei! Vähän offtopic , mutta haluan kysyä että minkä kokoisia ovat sitten RAW-kuvat tällä kameralla?
Vs: M: Nikon D800 3500 räpsyä Joo siellähän on mahdollisuus käyttää 12- tai 14 bitin kompressointia, mikä vaikuttaa aika rajustikin RAW-kuvien kokoon. Mutta noilla hujakoilla mennään.
Vs: M: Nikon D800 3500 räpsyä (kuvia lisätty) Tilanne on edelleen päällä, joten uppista näin. Tällä hetkellä shutter count on 3676.
Vs: M: Nikon D800 3500 räpsyä (kuvia lisätty) Onko kokemusta pitkästä telestä tällä kameralla. Miten ns. DX-asento toimii?
Vs: M: Nikon D800 3500 räpsyä (kuvia lisätty) Minulla on se uusi 300mm f/4 PF kiinteä tele, pitemmistä minulla ei ole kokemusta. Hyvin toimii. Myöskään 70-200 mm f/2.8 VRII osalta ei mitään valittamista. DX-moodia en ole kokeillut.
Vs: ***Varattu ke 18.3. saakka***M: Nikon D800 3500 räpsyä (kuvia lisätty) Hei Jos 18.3. jälkeen vielä myynnissä, olen kiinnostunut ostosta.