Myynti loppu. Laitteet menivät vaihdossa paikallisen kamerakauppiaan kanssa asioidessa. Myydään varakalustona ollutta ja käyttämättömäksi jäänyttä Nikon ja Sigma -laitteistoa. Kaikki ehjiä ja toimivia, osa lähes käyttämättömiä. Nikon D70. Luotettava digijärjestelmäkamera, jossa salamasynkka-aika poikkeuksellisen lyhyt 1/500 s. ja ulkoisella käsisalamalla mikä vain suljinaika CCD-kennon yhdysrakenteisen elektronisen sulkimen ansiosta. Aika kiva kapistus strobisteille ja niille, jotka haluavat kuvata täydellä aukolla auringon valossa ja ampua salamaa kohteeseen. Miinuksina lähinnä kuvan koko (6 Mpix) ja pieni takanäyttö, jolta tarkennuksen tarkistaminen ei ole yhtä helppoa kuin uusilla järkkäreillä. Olen rungon ensimmäinen omistaja. Mukaan alkuperäinen pakkaus ja sen sisällä akku, akkulaturi, kamerahihna, runkotulppa, takanäytön suoja ja ohjekirja. 80 e > 70 e Nikkor 18–70. Terävä ja laadukas normaalizoomobjektiivi. Lasipinnat ja muut ulkopinnat naarmuttomat. Mukaan alkuperäinen vastavalosuoja, kantopussi ja linssisuojat eteen ja taakse. Olen ensimmäinen omistaja. D70-runko mukaan +50 eurolla. Nikkor 18–70mm f/3,5–4,5G IF DX: 100 e > 90 e Nikkor 18–200 VR. Tärinänvaimennuksella (VR II) varustettu laadukas matkazoomobjektiivi. Lasi- ja muut ulkopinnat naarmuttomat. Tällä sai vaivattomasti taltioitua puolen vuoden Etelä-Amerikan reissun. Mukaan alkuperäinen laatikko, tulpat molempiin päihin, vastavalosuoja ja kantopussukka. Olen ensimmäinen omistaja. D70-runko mukaan +50 eurolla. Nikkor 18–200mm f/3,5–5,6G DX VR: 350 e > 340 e Sigma 1,4x. Telejatke Sigman teleobjektiiveihin. Lasipinnat naarmuttomat. Lähes käyttämätön, muutaman kerran ollut käytössä 6 vuoden aikana. Mukaan alkuperäinen pakkaus, suojalaukku ja tulpat molempiin päihin. Olen ensimmäinen omistaja. Sigma 1.4x EX APO Tele-Converter: 140 e > 130 e Nikon SB–400. Kätevä ja pieni pikkusalama, jonka pystyy kääntämään osoittamaan ylöspäin tai yläetuviistoon salamavalon heijastamiseksi katon tai seinän kautta. Lähes käyttämätön, uutta vastaava. Mukaan alkuperäinen pakkaus, kantopussukka ja yhteensopiva valonhajotin. Olen ensimmäinen omistaja. 50 e MYYTY Nikon F80. Laadukas filmijärjestelmäkamera uutta vastaavassa kunnossa. Hyvä runko sellaiselle, joka haluaa kokeilla mustavalkofilmillä kuvaamista ja itse filmin kehittämistä. Ostettu käytettynä vuonna 2009 ja kuvattu sen jälkeen rulla tai kaksi. Olen kolmas omistaja eikä edellinenkään ollut laitetta juurikaan käyttänyt niin pysynyt hyväkuntoisena. 80 e > 70 e Kaikki laitteet pakettihintaan 590 e (jo myyty SB-400 poistettu paketista, alkuperäinen yhteishinta 650 e). Laitteet nähtävänä ja noudettavana Seinäjoella. Postikulut sisältyvät koko paketin hintaan, erikseen ostettuna postikulut lisätään hintaan. Yhteydenotot tähän viestiketjuun, yksityisviestillä tai heikkipekka at gmail piste com. Alla kuvia laitteista (filmirunko F80 jäi pois näistä kuvista). DSC_8247-myynti-ilmoitus.jpg DSC_8247-myynti-ilmoitus.jpg DSC_8253-myynti-ilmoitus.jpg DSC_8255-myynti-ilmoitus.jpg DSC_8258-myynti-ilmoitus.jpg DSC_8260-myynti-ilmoitus.jpg DSC_8262-myynti-ilmoitus.jpg nikonf80-8285.jpg nikonf80-8286.jpg EDIT 21.10.2014: Lisätty tarkennus F80-rungon historiasta. EDIT 21.10.2014 2: SB-400 myyty ja muutettu loppujen laitteiden yhteishinnaksi 600 e. EDIT 24.10.2014: Hintoja pudotettu kymppi per laite. EDIT 26.10.2014: Lisätty kuvat F80-rungosta. EDIT 29.10.2014: Myynti loppu. Menivät vaihdossa paikalliselle kamerakauppiaalle.
Vs: M: Nikon D70, F80, 18-70, 18-200, Sigma 1.4x (MYYTY: SB-400) Hintoja tiputettu kymppi per laite ja lisätty kuvaa F80-filmirungosta.