Myydään erittäin siistissä kunnossa oleva Nikon D610-kamera. Kuvattu n. 40k ruutua, ja käynyt alkuvuodesta JAS:lla huollossa. On siis sisäisesti juuri sisäänajettu ja sen jälkeen huollettu, joten erinomaisessa kunnossa on. Mukaan tulee alkuperäinen akku, kaksi tarvikeakkua, hihna, ohjekirjat, kuitti huollosta, kaukolaukaisin, wifi-lähetin, laturi ja tietenkin itse kamera. Kameran sijainti "toimistoaikoina" Turussa ja illat/viikonloput Salossa. Oman näkemyksen hinnasta saa esittää luonnollisestikin! Toimitustapoina nouto, tilisiirto tai postiennakko, jolloin ennakkomaksu tilille postikuluineen. HP: 900 -> 850€
Vs: Nikon D610 Tuo on pitkä "sisäänajo" kuitenkin. https://www.olegkikin.com/shutterlife/nikon_d610.htm Nikon on speksannut odotusarvoksi 150k. Shutter Life Expectancy - 150000 cycles
Vs: Nikon D610 No siitä voi olla montaa mieltä, ja eipä tuon taulukon datamääräkään mikään kauhean suuri ole. Kamera on kuitenkin huollettu ja on sisäisesti erinomaisessa kunnossa - on sitten mitä mieltä tahansa siitä mikä on "pitkä sisäänajo".
Vs: Nikon D610 Eipä muista kenenkään myyjän roolissa kertoneen 40000 kuvatun olevan vasta juuri sisäänajettu. Vähän kuvattu se vielä on eli aiheesta muuten olen samaa mieltä.. eli ei mulla mitään naputtamista asialliseen myyntiin.