Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: Nikon D610

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana pistola, 25 Syyskuu 2016.

1. pistola

pistola

4
    0
    0
    Myydään erittäin siistissä kunnossa oleva Nikon D610-kamera. Kuvattu n. 40k ruutua, ja käynyt alkuvuodesta JAS:lla huollossa. On siis sisäisesti juuri sisäänajettu ja sen jälkeen huollettu, joten erinomaisessa kunnossa on.

Mukaan tulee alkuperäinen akku, kaksi tarvikeakkua, hihna, ohjekirjat, kuitti huollosta, kaukolaukaisin, wifi-lähetin, laturi ja tietenkin itse kamera.

Kameran sijainti "toimistoaikoina" Turussa ja illat/viikonloput Salossa. Oman näkemyksen hinnasta saa esittää luonnollisestikin! Toimitustapoina nouto, tilisiirto tai postiennakko, jolloin ennakkomaksu tilille postikuluineen.

HP: 900 -> 850€

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Vs: Nikon D610

Tuo on pitkä "sisäänajo" kuitenkin.  https://www.olegkikin.com/shutterlife/nikon_d610.htm  Nikon on speksannut odotusarvoksi 150k.  Shutter Life Expectancy - 150000 cycles

3. pistola

pistola

4
    0
    0

No siitä voi olla montaa mieltä, ja eipä tuon taulukon datamääräkään mikään kauhean suuri ole.

Kamera on kuitenkin huollettu ja on sisäisesti erinomaisessa kunnossa - on sitten mitä mieltä tahansa siitä mikä on "pitkä sisäänajo".

4. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Eipä muista kenenkään myyjän roolissa kertoneen 40000 kuvatun olevan vasta juuri sisäänajettu.  :D  Vähän kuvattu se vielä on eli aiheesta muuten olen samaa mieltä.. eli ei mulla mitään naputtamista asialliseen myyntiin. 

5. pistola

pistola

4
    0
    0

Hinta alas ja ilmoitus ylös