Edit: Runko vaihtoi omistajaa ja päädyin itse D5100:n sijaan D7000-runkoon jossa on tarkennusmoottori. Niinpä Tokina ja Sigma jäävät omaan kameralaukkuun. Myytävänä - Nikon D50 runko (musta), hintapyyntö 100 € - Tokina AT-X Pro 28-70/2.6-2.8, hintapyyntö 300 € - Sigma 20/1.8D EX DG Aspherical, hintapyyntö 300 € - Jos ostat kaikki, saat ne yhteishintaan 600 € Kaikki ovat käytettyjä, mutta hyväkuntoisia. Lisäinfoa Tokinasta Tokina on laadukas ja monesta paikasta huippuarvostelut saanut metallirakenteinen putki, joka on uskollisesti palvellut suosikkinani normaalialueen zoomina. Pääsee erityisesti oikeuksiinsa täyden kinokoon kennoilla (ja tietenkin filmirungoilla), mutta olen käyttänyt sitä tyytyväisenä myös tämän croppaavan kennon D50:n kanssa. Lue lisää Lisäinfoa Sigmasta Sigma kiinteän polttovälin putki on varsin valovoimainen. Piirtää ehkä hivenen pehmeästi 1.8 aukolla, mutta jo 2.8 aukolla tulee varsin mukavaa jälkeä. Lue lisää Lisäinfoa D50-rungosta D50 oli aikanaan kovasti kehuttu runko. Vuosien varrella uudempiin kennoihin on tullut toki lisää pikseleitä, mutta tämä runko ei ole kertaakaan ollut pullonkaulana valokuvaukselliselle ilmaisulleni. Kelpo peli edelleen. Lue lisää Toimitus ja maksu Asun itse Leppävaarassa Espossa ja käyn töissä Tikkurilassa. Voin toki myös tuoda kotiovellesi pääkaupunkiseudulla. Postikin kulkee ja kustikin polkee. Maksu käteisellä tai rahat tilille ennen postitusta. Yhteystiedot markus piste sipila at iki piste fi 040 715 2615
Vs: M: Nikon D50 + Tokina AT-X Pro 28-70/2.6-2.8 + Sigma 20/1.8D EX DG Aspherical Kumpi Tokina on kyseessä, kun ensimmäinen linkki on II-versioon ja toinen tuohon aikaisempaan versioon? T. Mikko
Vs: M: Nikon D50 + Tokina AT-X Pro 28-70/2.6-2.8 + Sigma 20/1.8D EX DG Aspherical Moikka, kiitokset tarkkasilmäisyydestä. Kysessä on aikaisempi versio, eli ei "II". Poistan tuon ensimmäisen linkin joka pointtasi II-version arvosteluun.