* MYYTY * Myydään käytetty Nikon D3X -runko. Kamera on ostettu 22.1.2009 ja exiftoolsin mukaan kuvia on tähän mennessä kertynyt karvan verran yli 65000 kpl. (pahoitteluni kännykkäkuvasta, itse kameralla saa karvan verran tarkempia kuvia) Olen kameran alkuperäinen omistaja, mutta paljon oheiskamaa on jäänyt matkan varrelle. Seuraavat esineet löytyvät enää mukaan: kameran runko (luonnollisesti) runkotulppa (minulla on näitä useampia, enkä ole varma mikä on se alkuperäinen, mutta Nikon-tekstillinen löytyy) takuulappu (jos sillä nyt enää on mitään merkitystä koska takuu ei ole voimassa + kamera ei ole ostettu Suomesta) englanninkielinen, paperikantinen manuaali alkuperäinen akku bonuksena laitan mukaan vielä 2 kpl 2 GB:n muistikortteja Olen käyttänyt kamerassa Blackrapidin hihnaa, joka on raapinut runkoa kiinnitysruuvin kohdalta. Tämän lisäksi kameran päällä on pari naarmua. Muuten vain normaalia kulumaan. Hintapyyntö 3600 e/tarjous. Kamera sijaitsee Helsingissä. Haluan tehdä kaupat kasvotusten, jotta ostaja pääsee tarkastamaan kameran. Yhteydenotot privana. Kiitos kun luit viestini! Hintapoliisien kommentit ovat tervetulleita! -- Clumsy