Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN M: Nikon F80 filmirunko

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana JJJJ, 27 Joulukuu 2009.

1. JJJJ

JJJJ Member

409
    4
    18
  2. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Vs: M: Nikon F80 filmirunko

Mukava kamera,juuri möin sellaisen .Myynnin syy ei ollut kamerassa,hintataso pyörii 60-80 e välissä.

3. JJJJ

JJJJ Member

409
    4
    18

Kätevää. Läväytetään hintahaitari heti esille, että ei vaan saisi euroakaan enempää.

4. Vs: M: Nikon F80 filmirunko

.

5. pb76

pb76

777
    0
    0

Eiköhän jokainen osaa käyttää etsi toimintoa ja säännöissäkin on maininta että hp pitää olla esillä.
    Tohon mainittuun hintaluokkaan menneet on tainneet olla lisäksi mustia ja joissain on tainnut olla myös pystykuvauskahva mukana.
    Vertaaminen F100:aan ei ole tältä planeetalta.

6. JJJJ

JJJJ Member

409
    4
    18

Katsokaa tuota linkkiä älkääkä minulle valittako luokituksista. Minä en ole tuota määritystä tehty.

http://www.kenrockwell.com/nikon/compatibility-lens.htm#mid

Siinä on F100 ja F80 samassa luokassa.

On jokaisen itse määritettävä lelun raja. Minun mielestä F80 on eri sarjaa kuin esimerkiksi F75. Raja menee juuri tuossa välissä.

7. Vs: M: Nikon F80 filmirunko

Filkkarunkojen hintataso on ihan tietyistä kuvaamisteknisistä syistä aikas heikko. 80 euroa lienee huippuhinta, jonka ensi toukokuussa ehkä joku F80:sestä vielä maksaa. Itse myin oman päivyrimallisen 49 eurolla, tämäkin kesti kaksi kuukautta...

8. Vs: M: Nikon F80 filmirunko

Huippuhinta? Äläs nyt kun tuollakin myydään kahteen sataan (200e), tosin F100, mutta sehän on saman hintanen kamera.

9. Ihmemies

Ihmemies Member

454
    6
    18

F4:n voisin ostaa, jos semmosta sattuis hyväkuntosena oleen. Ei tartte välttämättä olla etsintä, akkukahvaa tai muutakaan turhaa, kunhan vaan toimii. Jos filmiä pitää kuvata, niin mieluummin kuvaa rehellisellä filmikameralla eikä nykyaikaisella "digikameralla" (F5 ja myöhemmät), jossa kontrollit ovat vähän mitä ovat :)

10. Vs: M: Nikon F80 filmirunko

.

11. Nakkew

Nakkew

5
    0
    0

Laitoin sulle yv:n eilen