Hei, Kuvaan työkseni lähinnä Canonin- tai vuokrakalustolla. Halusin omalle vapaa-ajalleni pienemmän järjestelmän. Olen nyt kokeillut tätä Sony settiä jo 7kk omassa käytössäni ja en valitettavasti vain pidä siitä. Kamera on ominaisuuksiensa puolesta todella hyvä. Optiikkakin on kohdallaan, mutta kuvauskokemus Sonyn kanssa ei vaan minulle uppoa (olen ehkä hieman kermaperse tämän suhteen), joten tästä setistä on luovuttava (ehkä ). Olen huomannut että kuitenkin raahaan omia Canon kamoja ja jätän ehkä yhden objektiivin pois niin painosäästöt tulevat sitten siinä. Tavarat voi ostaa yhdessä jolloin hinta on 1800€ koko paketille tai erikseen alla mainituilla hinnoilla. Yhteys George Atanassov nolla41 465 1391 Espoo Sony a6300 runko - MYYTY - laatikko - tulpat - 1x sony akku - 2x hähnel akku - sony USB laturi (tämä tökätään kameraan kiinni) - extra USB laturi (tällä voi ladata akkua kameran ulkopuolella) - hihna (en ole ikinä käyttänyt) - extra suojakalvo (kamerassa on nyt kiinni yksi) - ostettu 23.5.2016 Verkkokauppa.com 3v takuulla - hinta 700€ (erikseen) ilman ALV Kunto. Kamerassa on muutama kulmajälki ja tuo näyttö naarmuuntuu todella helposti. Laitoin siihen suojakalvon mutta sen alla on muutama naarmu. Olen poistanut etsimen kumin koska se tippui jatkuvasti kun otti kameran ahtaasta laukusta. En ole ihan varma onko tämä tallella. Akku läpässä on pieni halkeama mutta tämä ei ole menoa haitannut. (kaikki näkyy kuvissa) kuvia Zeiss Sonnar 24mm 1.8 - MYYTY Upea lasi ostettu Rajalasta käytettynä 16.6.2016 Hinta 550€ (erikseen) ilman ALV kuvia Zeiss Sonnar 55mm 1.8 - MYYTY Upea lasi ostettu Rajalasta uutena 16.6.2016 takuuta 16.6.2018 asti Hinta 600€ (erikseen) ilman ALV kuvia