Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: Nikkor AF-S 70-200/2.8G VR1 - 800 e - RUMA!

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana villho, 27 Maaliskuu 2013.

    *****MYYTY*****

    Itsellä on tässä siirtymäkausi Nikonilta Fujifilmille ja olen luopumassa omistamastani Nikon-lasista. Nyt myynnissä on otsikon telezoomi. Tätä tuskin tarvitsee sen kummemmin esitellä, mutta kuitenkin pari kommenttia:

    Ensiksi: linssi piirtää hyvää jälkeä, tarkentaa nopeasti ja kuvanvakain toimii mainiosti.
    Toiseksi: linssi on ruma; sekalaista käytönjälkeä ja huomautettavaa löytyy joka puolelta (ks. esimerkkikuva alta). Tämä oli tällainen minun tämä ostaessani, joten linssillä on taatusti historia takanaan. Mitään valittamista ei toiminnassa kuitenkaan ole ollut omistusaikanani.

    Jos on kysyttäviä linssin kunnosta tai joistain yksityiskohdista, niin laittakaa kysymykset tähän myyntiketjuun, niin vastailen ja tulevat samalla kaikille näkyviin.

    Mukaan tulpat, Hoya UV-filsu, jalustakenkä, vastavalosuoja ja säilytyspussukka.

    Myisin linssin mieluusti kasvotusten, jotta ostaja voi varmistua linssin ulkoisesta kunnosta ennen ostopäätöstään ja muutenkin testailla, että kaikki pelittää niin kuin pitää. Itse linssiä aikoinaan ostaessani hieman arvoin juuri noita käytönjälkiä, mutta en kuitenkaan ole sittemmin katunut ostosta, koska linssi on toiminut erinomaisesti. Joka tapauksessa ulkoinen huono kunto on huomioitu hinnassa (ulkoisesti priimakuntoisista pyydetään n. 300 e enemmän), joten tästä edullisesti jollekin hyvä työjuhta vielä pitkäksi aikaa.

    Hinta: 800 e (sis. mahdolliset postikulut)
    Toimitus: posti tai nouto (Espoo/Kauklahti)
    Yhteydet: ****POISTETTU****
    Maksutavat: Rahat tilille ja paketti postiin tai käteinen/tilisiirto noudon yhteydessä

    Huuto.net -palautteeni voit tarkistaa täältä. Myyn linssin yksityishenkilönä.

    Alla kuva myytävänä olevasta linssistä.
    [​IMG]

    [​IMG]