...käyttämätön ja tehtaan paketissa, kotiovellamme Helsingissä 50 €, postiinkin voi lykätä. T. Kerkko.
Vs: Rolei SCA 356 -salama-adapteri... Muistatko mihin kaikkiin Metzin malleihin tuo adapteri käy? se on ilmeisesti siis salamakenkä niillä Rollein lisäpinneillä?
Vs: Rolei SCA 356 -salama-adapteri... Varmaan "kaikkiin" Metzeihin. Ja juuri salamakenkä Rollein pinneillä. Itse olen käyttänyt toista Rolleiflex 2,8 GX:n 32:n Metzin kanssa. T. K.
Vs: Rolei SCA 356 -salama-adapteri... Hmmm.... kaikissa Metzeissä ei ole vaihdettavaa jalkaa ja jos olen oikein ymmärtänyt näitä soviteversioita on Metzillä ainakin kaksi...
Vs: Rolei SCA 356 -salama-adapteri... Joo, ei käy niihin missä ei ole vaihdettavaa adapteria eikä näihin uudempiin AF-vehkeisiin. Eli se taso "2,8 GX & 32". T. K.
Vs: Rolei SCA 356 -salama-adapteri... Juu, SCA 356. Käy kai kaikkiin keskikoon TTL-salama -Rollikoihin. T. K.
Vs: Rolei SCA 356 -salama-adapteri... Eli on oikea palikka tuohon omaani, sitten pitäisi vain löytää halvalla salama siihen. Palataan asiaan jos tämä toinen ehto toteutuu.