Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: Nikkor 55-200mm f/4-5.6**Tokina 11-16mm f/2.8 (Nikon)**MB-D10

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana MikkoVille, 22 Kesäkuu 2013.

    Kaikki Nikon kamat on nyt myyty:


    MYYTY!! Nikkor AF-S DX VR 55-200mm f/4-5.6G IF-ED  // Hp. 140 €  115 € MYYTY!!


    - Hintapyyntöä laskettu 140 € -> 115 €
    - Tässä on siis kuvanvakain (VR)
    - Ostettu 19.6.2007 Oulun Kuvasta, minä ainut omistaja ja käyttäjä
    - Hyvin palvellut ja edelleen erittäin hyvässä kunnossa, ollut käyttämättömänä jo pitkään
    - Linssit naarmuttomat, mielestäni ei pölyä sisälläkään
    - mukana takatulppa, linssisuojus, vastavalosuoja, ohjeläpyskä, pussukka tässä on ollut, se tulee mukaan jos löytyy



    MYYTY!! Tokina AT-X PRO DX 11-16mm f/2.8 (Nikon)  // Hp.450 € nyt 400 € MYYTY!!


    - Tästä on varaus poistunut, nyt jälleen vapaana myynnissä
    - Hintapyyntöä nyt laskettu 450 € -> 400 €
    - Uutena ostettu Simply Electronicsilta kesäkuussa 2009, minä ainut omistaja ja käyttäjä
    - Huikea hinta-laatusuhde kaikkiin croppikennoisiin, tämä pelasti päivän kuvausretken Kreikan Santorinille:)
    - Vähänlaisesti käytetty ja ollut jo pitemmän aikaa käyttämättömänä, kuin uudenveroinen
    - Linssit naarmuttomat, ei pölyä sisälläkään
    - Ei ole tiputeltu eikä kolhittu mitenkään eikä ole turhaan kuljetettu kameralaukussa, hyvässä säilössä ollut
    - mukana takatulppa, linssisuojus, vastavalosuoja ja alkuperäinen laatikko
    - myydään tarpeettomana täyskennokaluston alta pois


    MYYTY!! AF Nikkor 50mm f/1.8D  // Hp. 90 €  MYYTY!!

    - Uutena ostettu Simply Electronicsilta, minä ainut omistaja ja käyttäjä
    - Vähänlaisesti käytetty ja ollut jo jonkin aikaa käyttämättömänä, kuin uudenveroinen
    - Linssit naarmuttomat, ei pölyä sisälläkään
    - mukana takatulppa, linssisuojus, vastavalosuoja, ohjeläpyskä ja alkuperäinen laatikko
    - myydään korvanneen kaluston alta pois



    MYYTY!! Alkuperäinen MB-D10 akkukahva  // Hp. 140 € MYYTY!!

    - Uutena ostettu 24.4.2009 Oulun Kärkkäiseltä, minä ainut omistaja ja käyttäjä
    - Todella vähän käytetty, aivan uudenveroinen
    - Alkuperäinen laatikko mukana kaikkine sisältöineen, eli akkukahva (liitinsuojus on paikoillaan) + akkukelkka, patterikelkka + pussukka sekä ohjeläpyskä


    Kamat Oulussa Korvensuoralla, mielellään nouto, mutta postikin tuo, vaikka esim. postiennakolla tarkistusoikeudella. Postikulut ostajalle.

    Yhteydenotot mikko.laukka(ät)mail.suomi.net tai puh. 040 5668 168
     

    Liitetyt tiedostot:

  1. Vs: M: Nikkor AF-S DX VR 55-200mm f/4-5.6G IF-ED MYYTY: MB-D10 Akkukahva

    Ylöspäin, tilanne muuttunut.


    Muokkasin otsikon ja ilmoituksen tilannetta vastaavaksi, hintapyyntöä laskettu.