Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY *MYYTY* Nahkainen vintage kameralaukku. ISO! Kiva koti Kiiwille!

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Poop, 17 Maaliskuu 2008.

  1. Poop

    Poop

    30
    0
    0
    Merkiltään Perrin Contour. Kunnoltaan minttu. Oikeesti sikamakee, mulla vaan ei ole käyttöä.
    Hinta 85€
    Laukku Salossa.
     
  2. Vs: *MYYTY* Nahkainen vintage kameralaukku. ISO! Kiva koti Kiiwille!

    On muuten parhaat laukumyyntikuvat ikinä!
     
  3. zenig

    zenig Member

    997
    0
    16
    Vs: *MYYTY* Nahkainen vintage kameralaukku. ISO! Kiva koti Kiiwille!

    komppaan, tulin kateelliseksi myös kengistä ja sukista.
     
  4. Poop

    Poop

    30
    0
    0
    Vs: *MYYTY* Nahkainen vintage kameralaukku. ISO! Kiva koti Kiiwille!

    Perseellä kannattaa näemmä myydä, ei persettä! Pitäisi varmaan lisätä kankut noihin muihinkin ilmoituksiin.
     
  5. Vs: *MYYTY* Nahkainen vintage kameralaukku. ISO! Kiva koti Kiiwille!

    On muuten vuonna 71-72 alkaneen valokuvausurani ensimmäinen paljaalla takapuolella myyty kameralaukku! Kamerahihnoja ja kameroita olen paljailla naisten tisseillä nähnyt myytävän, mutta paljaalla miehen perseellä...
    Oli muuten hieno laukkukin, itse olen pitänyt parhaana 6x6 laukkunani Hasselin 518-mallia, jonne saa uskomattoman määrän tavaraa nopeasti esiin otettavaksi. Kerronpa tässä samalla, miksi sen sisustusmateriaali on säämiskää: säämiskästä lähtee kaikki roska ja pöly helpoiten pois ja voi vaikka varmuuden vuoksi pyyhkäistä hieman kostealla kankaalla (varmaan vaan pellavalla). Mutta kun saman kapsäkkiin mahtui 500C, SWC kasetit molemmissa, 60, 80, 150 ja 250, Lunasix 3, laukun seinänä, siis sisäseinän, kumilenkkeihin muutama suodin ja lisäkasetille oli vielä oma lokosensa ja varakasettipelleille samoin kaksi omaa taskua ja kaiken kruunasi vielä ulkotasku, jonne mahtui mukavasti filmejä ym, niin kelpasi sellaista olalla kanniskella. Tosin vuorokauden kuvauskeikan jälkeen oli toinen housunlahje oudosti kulunut, eikä Kuusisen räätäli millään ymmärtänyt kuinka se oli mahdollista. Joutui leikkaamaan molemmista lahkeista upslaakit pois.
     
  6. Vs: *MYYTY* Nahkainen vintage kameralaukku. ISO! Kiva koti Kiiwille!

    Sulla on hyvin myyvä perse. Voisitko lainata pakaroitasi tohon mun holganmyynti ilmotukseen, eli antaisit mulle persettä velaks?
     
  7. Poop

    Poop

    30
    0
    0
    Vs: *MYYTY* Nahkainen vintage kameralaukku. ISO! Kiva koti Kiiwille!

    Joudut antaa kyllä oman persees pantiksi. Ihan vaan siltä varalta että homma menee täysin perseelleen.