Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY *Myyty* Myyd��n Canon PowerShot G3

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana haahu, 29 Elokuu 2006.

  1. haahu

    haahu

    6
    0
    0
    *Myyty* Otin kuvat kans pois tilaa viemästä...

    Myyn pois tarpeettomana Canon PowerShot G3 -digipokkarin. On ollut aikoinaan (muistaakseni) TM:n testivoittaja, joten ei ihan kakka peli... Monipuoliset suomenkieliset menut ja viel�p� loogiset sellaiset eli voin suositella l�mpim�sti vaikka aloittelevalle digikuvaajalle. My�s hyv� kakkoskameraksi, jos et raaski j�rkk�ri�si ihan joka paikkaan vied�. Kuvanlaatuun olen ollut hyvin tyytyv�inen, A4-kokoisiakin tulosteita olen tyytyv�isen� katsellut.

    Kameran v�ri on hopea ja kunto erinomainen, kuten kuvista n�kyy.

    Mukaan tulee alkuper�inen 32 MB CF-kortti, hihna, infrapunakaukos��din, USB-kaapeli, videokaapeli (voi katsella kuvia my�s TV:n kautta) laturi ja yksi akku, joka kest�� erinomaisen hyvin (itse olen p�rj�nnyt jopa viikonkin reissuilla, kun olen s��stellyt monitorin k�yt�ss�). Lis�ksi Canon Digital Camera Solutions Disk -CD. Suomenkielist� manuaalia ei valitettavasti l�ydy, mutta englanninkielinen l�ytyy pdf:n�.

    Jos haluat, saat kaupanp��lle itsetehdyn kameralaukun, suht siisti ja pelkistetty.

    Kamera liikkuu Vehmaa-Turku -akselilla, jos tarvitsee l�hetell� muualle, ostaja maksaa postikulut.

    Hintapyynt� 225 euroa.

    Kyselyt ja muut mielell��n t�nne:

    natri(�t)netti.fi