Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY **MYYTY** Minolta Scandual II

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana kalle.t, 3 Helmikuu 2008.

    Otsikon mukainen skanneri myynnissä tiukkaan satasen hintaan. Toimii varmemmin kuin nokian vedenpuhdistamo.

    Täyslaatusia kuvia en kait oo ikinä skannannu mutta 3000*2000 kuvia löytyy jos tahtoopi. Mukaan tulee dia ja nega pidikkeet, plus joku tollanen cd millä asennnus onnistuupi, ja siinä on muistaakseni joku skannausohjelmakin mukana. Pääasiassa oon tällä skannaillu väri ja mustavalkonegaa, myös jotain dioja. Itse en ainakaan dioista saanu kovin uskottavaa jälkeä riivittyä mutta kai se pienellä säätämisellä onnistuu myös.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Sanomattakin on selvää että oon ollu tosi tyytyväinen laitteeseen, ja näin dikikameran oston myötä on parempi pistää laite eteenpäin kuin jättää pölyttymään kotiin.

    Skanneri sijaitsee espoossa, ja toimitukset bussiliikenteen puitteissa onnistuu helsinkiin ja espooseen, ja postituski onnistuu kunhan postikulut hoidetaan ostajan puolelta! Mukaan saa yhden Kodakin ELITECHROME 400 rullan, joka on mennyt vanhaksi rapea vuosi sitten! Yhteydenotot tähän, yksityisviestillä tai sähkäripostiosotteeseen tarkiainen.kalle(a)gmail.com

    [​IMG]

    Ja tarrat voin poistaa ennen myyntiä jos on tarvis!