Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Tietokonen muistikampoja

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana stabacus, 20 Syyskuu 2009.

1. stabacus

stabacus Member

578
    0
    16
    Muistin kasvattamisen vuoksi tarpeettomaksi jääneet DDR2 muistikammat. Merkki Hynix 512 Mb. Olleet orig.parina omassa Mac läppärissäni. Muistikampojen päällä merkinnät 512MB 2Rx16 PC2-5300S-555-12 ja HYMP564CP6-Y5 AB-C. Lähtevät tarvitsevalle ulosheittohintaan, kunhan edes postimaksut tulee korvattua(mahtuvat kirjekuoreen). Itse en niillä tee mitään. Kyselyt YV.

2. veke

veke

156
    0
    0
    Vs: Tietokonen muistikampoja

mulla on vanha windows-purkki johon tuollainen voi sopia. Mistähän tietäisin varmuudella yhteensopivuuden. Kokeilin nimittäin sellaista "matalaa" kampaa eikä se toiminut, pitää olla kai "korkeampi" malli jos on kahdenlaisia DDR:ä. Mistä voisin tsekata tuon sopivuuden?

3. Pan

Pan Well-Known Member

2 607
    1 320
    113

Avaa kone ja katso emolevyn tyyppi. Ja sitten vaan valmistajan tukisivuille tai kuukkelilla emon tiedot esiin. Sieltä löytyy muistien vaatimukset. Jos kone on "vain" DDR tasoa, niin DDR2:ei toimi.

4. veke

veke

156
    0
    0

no jos postikulujen hinnalla olet myymässä niin ei kai tuossa isoa vahinkoa tulekaan jos ei satu sopimaan mun koneeseen. Mites nyt edetään, pitäskö tähän laitella osoite, vai vaihellaanko puhnrot? Asun Oulussa, jos kävis sellanen viuhka että ollaan samassa kaupungissa.