Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: Minolta CLE-perhe

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana kurhinen, 8 Lokakuu 2011.

  1. kurhinen

    kurhinen Member

    309
    0
    16
    Poistoon joutuu CLE kolmella objektiivilla.

    Itse rungossa on pari huomautettavaa asiaa:
    1) Viritinvivun päällä (pyörintäakselin päällä) kuuluisi olla musta suojalevy, mutta tästä se puuttuu
    2) Jos filmiä kelaa yli 36:n laskuri saattaa jumahtaa, minkä jälkeen nollausta joutuu suostuttelemaan takakantta rämppäämällä. Jos kuvaamisen malttaa lopettaa ruutuun 36, ei ongelmaa myöskään ole.

    Kaikkiin objektiiveihin on vastavalojuojat, joita on oikeasti ollut vaikea etsiä. Tulppiä ei kaikkiin ole. Pienin sisarus, 28mm on mukana paketissa lähinnä kaupanpäällisenä, koska etulasin sisäpinta on aivan täynnä niitä Minolta-kiteitä. 40mm ja 90mm ovat siistejä ja puhtaita.

    Koko paketilla pyynti olisi 550e, mikä minusta pitäisi olla varsin kilpailukykyinen hinta. 40mm lasi on minusta oikeasti upea ja pidempääkin aina välillä tarvitsee. CLE:n valotusautomatiikka on toimivaa ja ainakin minulle iso etu verrattuna erillisen valotusmittarin käyttämiseen.

    Tavarat Jyväskylässä.


    [​IMG]

    jani
     
  2. kurhinen

    kurhinen Member

    309
    0
    16
    Vs: M: Minolta CLE-perhe

    Kameraa ei ole käytetty tämän hetken ja tuon edellisen ilmoituksen välillä, joten voisi näille miettiä uutta omistajaa.
     
  3. Daniel Braun

    Daniel Braun Member

    142
    0
    16
    Vs: M: Minolta CLE-perhe

    Halpaa.
    Jos entuudestaan en omistaisi Leitzin versiointeja noista 40mm ja 90mm ni ostaisin pois.
     
  4. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 269
    47
    48
    Vs: M: Minolta CLE-perhe

    Vaikuttavatko nuo 28-millisen täplät jo kuvanlaatuun?  Millä hintaa myisit 40- ja 28-milliset, vai myytkö pelkästään pakettina?
     
  5. kurhinen

    kurhinen Member

    309
    0
    16
    Vs: M: Minolta CLE-perhe

    Filmillä en ole itse asiassa kokeillut, mutta digiPenin nokalla sen kyllä näkee kontrastissa. Ihan kuin kuvaisi hentoisessa usvassa. Ei se siis käyttökelvoton ole, mutta minä en ainakaan tykkää.

    Ainakin hetken pidän vielä pakettina. Runko + 90mm ei ole kaikkein helpoin myytävä kombo..

    jani