Vs: MYYDÄÄN Studiorekviisiittaa; kaarikaide, kaaripenkki ja pylväs Rekvisiittaa tästä sitä tarvitsevalle! Kesän kuvauksiin jotain uutta!
Vs: MYYDÄÄN Studiorekviisiittaa; kaarikaide, kaaripenkki ja pylväs Ei ole kiinnostusta ollut. Ilmoitettakoon että esim. pelkkä Ingrid Fondalin kaaripenkki on hinnaltaan n. 700-800eur joka on käsittämättömän paljon, ottaen huomioon että se on muovia. Tästä suomalaista käsityötä pieni kaaripenkki+pylväs+kaariaita! UUSI HINTA 400EUR+kuljetukset. TÄMÄN ALLE EI LÄHDE!
Vs: MYYDÄÄN Studiorekviisiittaa; kaarikaide, kaaripenkki ja pylväs Yllättävää, että nämä vieläkin notkuvat taallä. Luulisi, että viedään käsistä. Onkohan jukkis71 huomannut tätä ilmoa lainkaan?
Vs: MYYDÄÄN Studiorekviisiittaa; kaarikaide, kaaripenkki ja pylväs olen myös itse yllättynyt. Itse joskus tällaisia etsineenä petyin maahantuojien tarjontaan mutta nyt kun on täällä tarjolla niin ei tunnu vetävän. Luulen että suurin syy on se että harva ammattilainen kuitenkaan loppujen lopuksi foorumia seurailee. Foorumia seurailee enemmän ns. kameran ostajat joita ei kiehdo muut jutut kameran ympärillä (eli tietotekniikkaihmiset / elektroniikasta kiinnostuneet, ei ns. luovat kuvaajat). Oma kuvaus on muuttunut tyyliltään paljon ja nämä vievät studion käytävällä tilaa - olisi kiva muuttaa rahaksi. nämä ovat kalliita: http://www.ingrid.it/PRPS-OGG.htm ja tässä ilmoituksessa olevat taas ei.
Vs: MYYDÄÄN Studiorekviisiittaa; kaarikaide, kaaripenkki ja pylväs Totta, kyllä jokaisen ns. luovan kuvaajan pitäisi ostaa tuollaista rojua nurkkiinsa, tekipä sitten luovaa luontokuvausta, postmodernia käsitetaidetta tai mitä tahansa. Tuollaiset tavarat ovat olleet ns. luovuuden merkki jo toissa vuosisadalla.
Vs: MYYDÄÄN Studiorekviisiittaa; kaarikaide, kaaripenkki ja pylväs ilmeisesti et ole ostajakuntaa. Kyllä tuosta tekstistä voi päätellä mihin kuvauksiin tuo on tarkoitettu. Turha alkaa vertaamaan mitä luontokuvausjuttuja tms. Sanoin vain minkälaista kuvaajaa enemmän täällä liikkuu. Mutta taisi mennä koko juttu ohi kohdaltasi.
Vs: MYYDÄÄN Studiorekviisiittaa; kaarikaide, kaaripenkki ja pylväs Epäluovan epäostajan tunnustus: Olis kiva olla niin luova että tarttis noita aitoja ja penkkejä eksetera, mut ei yhtään keksi noille mitään käyttöä... Vaikka olen jo pitkään yrittänyt [ Anteeksi (törkeätähän tämä tämmönen kirjoittelu on).
Vs: MYYDÄÄN Studiorekviisiittaa; kaarikaide, kaaripenkki ja pylväs niin- jos studiokuvaus ei ole yhtään tuttua voipi olla vaikeaa noille mitään muuta käyttöä keksiäkään. Noita siis käytetään studiossa taustakankaiden kanssa rekvisiittana. Loistavat esim. harmaasävyisen taustan kanssa. Valmistettu käsityönä Suomessa, alan yrityksessä. Sopivat hyvin ns. perinteiseen muotokuvaukseen ja riittikuviin (hääkuvaus, 1v kuvaus, rippikuvaus, yokuvaus). Perinteistä rekvisiittaa etsivä yleensä tuskailee mistä näitä löytäisi, mutta nyt on jo pari kk ollut tarjolla. Ostakaa pois!
Vs: MYYDÄÄN Studiorekviisiittaa; kaarikaide, kaaripenkki ja pylväs ja nämä vielä tarjolla 300e hintaan! saa ostaa pois!