Tamron Adaptal 2 Y/C sovitteita on muutama 10e kpl Muut tavarat myyty. Sovitteet Kuopiossa. vienanerkki@luukku.com
Vs: Tamron SP 2,8/80-200LD Adaptal 2 Opiska on hienossa kunnossa. Minulta löytyy myös Y/C Adaptal 2 sovitteita 10e kpl.
Vs: Valovoimaa Tamron SP 2,8/80-200 LD Adaptal 2 Nyt kun joku kertoisi, mistä Suomen rajojen sisäpuolelta saa tuohon pentaxin sovitteen??
Vs: Valovoimaa Tamron SP 2,8/80-200 LD Adaptal 2 Minä voisin vaihtaa oman pentax sovitteen tohon C/Y sovitteeseen.
Vs: Valovoimaa Tamron SP 2,8/80-200 LD Adaptal 2 ja Y/C sovitteita Lisäsin sovitteita, Y/C Adaptal 2 . 10e kpl
Vs: Tamron SP 2,8/80-200LD Adaptal 2 Olihan sulla nuo sovitteet jo tuolla mainittuna Pidä nyt edes yksi jemmassa perjantaihin asti.
Vs: Valovoimaa Tamron SP 2,8/80-200 LD Adaptal 2 ja Y/C sovitteita Mutta eikös sinulla ole Pentax. Vai tarviitko sinäkin Y/C sovitteen.
Vs: Valovoimaa Tamron SP 2,8/80-200 LD Adaptal 2 ja Y/C sovitteita Tarvii se. Koska minä vaihdan oman pentax sovitteen tuohon y/c sovitteesen joka on mulle käyttökelpoisempi.
Vs: Valovoimaa Tamron SP 2,8/80-200 LD Adaptal 2 ja Y/C sovitteita Tehty sekä kaupat Tamronista, että vaihtokaupat sovitteista... ammattilaisten kanssa toiminta on sekä sujuvaa, että joutuisaa... ;D ;D Kiitos molemmille, nyt joutuu lähtemään kuntosalille että jaksaa sujuvasti ottaa käsivaralta kuvia pitkillä valotusajoilla.