Eli tarjolla olisi 4kpl kuplaan tahi Opel Corsaan käypästä 13" peltivannetta renkaineen, joista kaksi olisi kuplan alkuperäisiä, se joka tulee ensimmäisenä hakemaan ja antaa mulle omantunnon mukaan rullafilmiä/diaa, saa noutaa pois. Sijaitsevat Helsingin tapanilassa, ja en todellakaan ala postittamaan näitä minnekään Yhteydenotot YV, maili tai puh. 0415004911
Vs: A/M: 4x kuplaan/Opel Corsaan käypäset vanteet En, mutta mulla olisi kans kellarissa hyvät Nissan Sunnyn talvrenkaat vanteineen. Tarjouksia! ;-]
Vs: A/M: 4x kuplaan/Opel Corsaan käypäset vanteet Ei kato Osku, sä et nyt tajua. Ei Nissan Sunny ole läheskään niin seksikäs kuin Kupla, kato
Vs: A/M: 4x kuplaan/Opel Corsaan käypäset vanteet Ei olekaan, on mulla ollut kaksi kuplaakin, mutta tuota Nissania vihasin rehellisesti ;-)
Vs: A/M: 4x kuplaan/Opel Corsaan käypäset vanteet Mulla on maailman epäurheilullisin, persoonattomin, ahistavin, tylsin, laiskamoottorisin, perseestäolevin auto- vihreä varmari nissani. Ymmärrän kuikoroa paremmin kuin hyvin. T Jukka
Vs: A/M: 4x kuplaan/Opel Corsaan käypäset vanteet Siis nuo vanteethan ei voi mennä molempiin autoihin? Tai sitten kuplan jako on tehty uusiksi, jolloin alk.peräiset vanteet ei käy.
Vs: A/M: 4x kuplaan/Opel Corsaan käypäset vanteet No pitänee ottaa kuva, jotta näkee minkälaisista vanteista on kyse. Ne on systerin auton vanhat vanteet, sillä ei ole niille käyttöä, ja edellinen omistaja oli sanonut että kaksi on kuplan vanteita. En minä näistä mitään tiedä.