SCSI-liitännällä. Ikää jo jonkin verran, mutta vähän käytetty ja ulkoisesti erittäin siisti. Hieman kankea parin ensimmäisen skannauksen kanssa, mutta yleensä toimii sen jälken hyvin. Uskon että vika korjautuu itsestään kunhan skanneria käytetään enemmän. Maksuvälineenä käy oman arviosi mukainen määrä Kodak Tri-X 400 filmirullia (35 mm tai 120 mm) Ainoastaan nouto Espoon Friisilästä. EDIT: Skanneri annettu.
Vs: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella Eikö kenelläkään ole enää konetta SCSI-liitännällä ja skanneritarvetta? Powerlook lähtee siis vaikkapa yhdellä Tri-X rullalla! Jos tekee tiukkaa annetaan ilmaiseksi. Tylsää viedä toimiva laite kierrätykseen tuhottavaksi.
Vs: ANNETAAN: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella Mutta voi kun se pitää hakia Espoosta. Tuo menis varmaan keskikoon skannerista mulla muuten. Vie postiin vastaanottajan laskuun, laita mun osote kanteen niin käyn hakeen.
Vs: ANNETAAN: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella Minulla ei ole sopivaa pakkausmateriaalia kotona joten postittaminen on siten vähän vaivalloista. Mutta ellei nyt joku pääkaupunkiseudulta skanneria huoli, pidän sinut mielessä. Eli vielä saa noutaa Espoosta.
Vs: ANNETAAN: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella ...niin, se ei taida ihan kenkälaatikkoon mennä
Vs: ANNETAAN: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella Jos postilla haluaa vastaanottajan laskuun, pitää lähettäjän se maksaa ja laittaa paketti postiennakolla (ts. postiennakko = postin määräämä paketin hinta)
Vs: ANNETAAN: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella Skanneri vielä tänään noudettavissa Espoosta. Huomenna (torstaina) lähden Kolille vaellukselle, palaan tiistaina jolloin voidaan taas palata asiaan.
Vs: ANNETAAN: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella Jösses! Ryökäleet! Verenimijät! Bassibasuukit! Mihin on kadonnut vanha kunnon oranssin auton reilu meininki ja Kustin polku. Voihan Itella!
Vs: ANNETAAN: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella Ylös viimeistä kertaa. Tulkaa hakemaan pois.
Vs: ANNETAAN: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella Lähetä postiennakolla ja pistät summaan vaan lisäks tuon postin hinnan . Moulukselle siis. Tietysti sit tulee tappiota jos kohdehenkilö ei lunastakaan .
Vs: ANNETAAN: Tasoskanneri Umax Powerlook II diakannella Jep, täytyy neuvotella Mouluksen kanssa lähetystavasta ellei joku pian nouda skanneria Espoosta.