C35, erittäin hyvässä kunnossa. Valotusautomatiikka toimii hyvin. Tarkennus kevyt ja jouheva. Vitkalaukaisin toimii. B -valotusasento ei toimi vaan kamera laukeaa 1/30sek f/2,8 asetuksilla. Itse olen käyttänyt kuulokojeisiin tarkoitettuja sinkki-ilma paristoja. En ole alkaliparistolla kokeillut, kun on aina ollut noita sinkki-ilma -paristoja saatavilla (Partcosta puoli -ilmaiseksi), mutta olen lukenut että alkaliparistollakin toimii. Mukana mielenkiintoinen lisävaruste - Konica Auto-UP -device jonka avulla kameralla voi kuvata 50-100cm etäisyyydeltä tarkentaen mittaetsimen avulla ! Tälle lisävarusteelle löytyy myös käyttöohje ja kotelo. Myös kameralle löytyy ns. ever-ready -kotelo. Alkuperäinen rannelenkki löytyy myös. Tulostettu käyttöohjekirja. Olympus XA. Kulahtanut, mutta täysin toimiva XA. Etukansi ei sulkeudu normaalisti. Myös kulahtanut kotelo, tulostettu käyttöohjekirja ja tuoreet paristot seuraavat mukana. Laitan kuvia vehkeestä kohtapuoliin... Hinta yhteensä 75€ Niko
Vs: M: Mittaetsinkombo ! Konica C35 + Olympus XA Kokeillaanpa tämmöstä myyntiä. Osta pakettina sunnuntaikameraksi ja värikuviin keräilykuntoinen Konica C35 ja taskukameraksi, baariin, aavikolle, mihin vaan rymyämiseen kulahtanut, loistava Olympus XA. Hinta yhteensä 75€. Niko
Vs: M: Mittaetsinkombo ! Konica C35 + Olympus XA Linssilude, jos tarviit ohjeistuksen/manuskan tuohon A16 flässiin niin laita ysäriä. Mulla on se sama flässi ja jouduin perehtymään siihen. Se on aika käyttökelpoinen noin 3 metriin jos sitä käyttää oikein.