Toimii täydellisesti ja huippukuntoinen. Kuvalaskurin mukaan kuvattu 1990-2000 kuvaa eli mittarissa on 199 luku. Voin rehellisesti sanoa kyseisessä kamerassa olevan terävin piirtoinen objektiivi, jonka olen nähnyt. "GW690III PRO 90 F3.5 MEDIUM FORMAT MANUAL FOCUS FIXED LENS CAMERA Fuji has led the way in changing how we shoot medium format photography. Using the lightweight, streamlined GW690III, puts you in the vanguard of a creative and active approach to producing stunning 6X9 images. Versatile, responsive and user-friendly, this is a camera that\'s ready to help you conquer the photographic world! FEATURES INCLUDE: Non-interchangeable 90mm f3.5 EBC Fujinon lens with built-in hood Bright, double image super-imposing rangefinder Sync terminal plus hot shoe One-touch spool loading" Saa tulla katsomaan ja yv:lä tai soittamalla 0503524162 tavoittaa.
Tuota kuvalaskuria on helppo rukata haluamakseen, joten siitä ei oikein ole myyntiargumentiksi. Sen alkuperäinen tarkoitus on ollut huolto: kun laskuri kierähtää on kamera aika viedä huoltoon. Fuji GW690 on kuulemma kuitenkin erittäin kestävä, eikä sitä tarvitse noin tiheään (10000 kuvaa) huollattaa ainakaan harrastajakäytössä. Hyvä kamera.
Ei kai siinä muuta ilmennetty, että voi ottaa 3000kuvaa ennen kun pitää Fujin ohjeiden mukaan viedä huoltoon, kun mittari sanoo 500, joka tarkoittaa 5000kuvaa. Kunnosta päätellen on mittari on ekalla kierroksella vielä ja saa tulla katsomaan paikan päälle kameraa. Itse en osaa mittaria ruuvata.
Kamerahuollossa sanoivat sulkimen olevan ikuinen. Huoltoa tuossa kamerassa taitaa tarvita vain objektiivin ulommat linssipinnat ja tähysoptiikka (puhdistus). Ja jossain elämänsä vaiheessa alkaa takaluukun riivisteet tulla vaihtoikään (ei ole hankala homma tehdä itsekin). Mulla tuon saman kameran ykkösversio, siis ikää huomattavati enemmän kuin tuolla sun myyntikohteella - kamera on selvästi tehty kestämään. On nimittäin tullut tutkittua myös sen sisuskalut. PS. Netissä on useita ohjeita, kuinka laskurin arvon voi saada haluamakseen (vaatii vain muutaman ruuvin avauksen)
Tuo viimeinen lause mielessä ihmettelee, kun joku kauppias ilmoittaa myynnissä olevalla kameralla kuvatun vain 7 rullaa.
Nuo kamerat on perkelen hyviä, ainut mikä vituttaa on se sulkimen loputon pinggggggggģgggggģgggghg..........mutta se ei näy kuvissa mitkä on viiltävän teräviä.