Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY *MYYTY* Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Tommi Aittala, 24 Tammikuu 2007.

  1. Tommi Aittala

    Tommi Aittala Member

    44
    0
    6
    Myyty.
     
  2. Tommi Aittala

    Tommi Aittala Member

    44
    0
    6
    Vs: Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

    Viikottainen nostoni olkoot tämä. Ei pelkkä alkuperäisen viestin muokkaaminen riitä, johan on kumma. ;)
     
  3. Tommi Aittala

    Tommi Aittala Member

    44
    0
    6
    Vs: Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

    Mistä kiikastaa kun ei hyvä filmikamera kelpaa? Minulla tuo vain pölyttyy kaapin perukoilla, kun on muut Leica-tuotteet aktiivikäytössä. Auttaisikohan hinnan alennus?
     
  4. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

    Joo onhan tässä kamerassa vielä hintaa. Nykyään kun Leican digin saa salaman kanssa jne. Minua hiukan kyllä tämä kamera kiinostaa mutta hinta ei kiinosta ja lompakkokin just nyt ei ole kunnossakaan. Tämä saattas olla hyvä taskukamera kun ei laukkua halua kantaa mukana, tai auton hanskalokerokamera.
     
  5. Tommi Aittala

    Tommi Aittala Member

    44
    0
    6
    Vs: Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

    Hinta kuitenkin perustuu joulukuussa tehtyyn ammattilaisen hinta-arvioon, joten ei tässä ketään huijaamassa olla. Kun katsoo eBayn vastaavia huonompikuntoisia, niin hintaluokka on aivan samoilla paikkeilla. Kyllähän minä tuon 400 EUR voin laittaa menemään, jos joku vaikka innostuisi. :)

    Ja ankea digipokkari salamalla on vieläkin ankea digipokkari salamalla. Oma mielipiteeni.
     
  6. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

    Oivoivoi, tekis kyl mieli tätä... Mut ei just nyt oo varaa irrottaa valuuttaa tällaseen... Katotaan tossa kuukauden päästä :p
     
  7. Tommi Aittala

    Tommi Aittala Member

    44
    0
    6
    Vs: Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

    Tätä menoa on kuukauden päästä vielä tarjolla. ;)
     
  8. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

    mun tekis mieli vaan jotain "the" leicaa, niin ei raaskis tämmöstä :) eikä kyllä rahaakaan just oo niin paljoa, että kumpaakaan =)
     
  9. Tommi Aittala

    Tommi Aittala Member

    44
    0
    6
    Vs: Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

    Tänään saa taas nostella. Hurraa. Eikä hinnanalennuksen lisäksi enää postituskuluja Suomen sisäiseen toimitukseen!
     
  10. Tommi Aittala

    Tommi Aittala Member

    44
    0
    6
    Vs: Leica CL + Summicron-C 40mm f/2

    Jep, alennan nyt vielä kerran hintaa, ja otan reilusti kerrallaan pois. Ja jos ei mene parissa viikossa kaupaksi, niin laitan EP Kameraan menemään vaihdossa. Ostakaa sitten sieltä kovalla hinnalla tms. ;)

    HINTA PUDOTETTU <COLOR color="red"]350 EUROON!</COLOR> Sisältää Suomen sisäiset toimituskulut.