Myynnissä japanilainen Kowa Super 66 -keskikoon järjestelmä. Pakettiin kuuluu seuraavaa: - Kowa Super 66 -runko - 55mm/3.5 linssi. Suljinajat ja himmentimen toiminta ok. - 85mm/2.8 linssi. Himmennin ok, kaikista pisimmät suljinajat vähän hitaita. - 150mm/3.5 linssi. Suljinajat ok, himmennin ei palaudu napsahtaen vaan hieman hitaahkosti, mutta ei vaikuta kuviin. - Kaksi 6x6 -perää, 120/220 - Alkuperäinen korokepala, jolloin kasetin saa vaihdettua vaikka kamera on jalustalla. - 67mm kuminen vastavalosuoja, josta kierteet hieman kärsineet. - Velbonin kahva salamalle. Kaikenkaikkiaan setti on ikäisekseen todella siistissä kunnossa linssipintoja myöten. Linsseille tulee mukaan tulpat eteen ja taakse - eteen olen ostanut modernit nipistettävät tulpat. Pienestä lisähinnasta 67mm Kenkon UV-suojat kaikille linsseille. Setti kulkee hieman askarrellussa, mutta toimivassa 70-luvun nahkaisessa kantolaukussa. Myyn setin opiskelijalle tyypillisessä rahantarpeessa, ja taidan muutenkin olla enemmän TLR-miehiä. Tästä kuitenkin loistava keskikoon paketti - ei tarvitse aina ostaa sitä Hasselbladia, Mamiyaa tai Zenza Bronicaa Tässä vielä kattava tietosivu Kowasta, mukana mm. vertailu Hasselin linssien kanssa: Kowa 6, Kowa 6MM, and Kowa Super 66 Medium Format Camera FAQ Hintapyyntö: 350 euroa Nouto Tampereelta tai postitus ostajan piikkiin. Yhteys aleksi.karppinen@gmail.com tai yksityisviestit.
Vs: M: Kowa Super 66 -keskikoon järjestelmä (55/85/150, 2x perä...) Vois kiinnostaa vaikka tlr:ää oon itsekin katsellut. Oon tampereella ens viikon ma/ti/ke, onnistuuko käydä vilkaisemassa?
Vs: M: Kowa Super 66 -keskikoon järjestelmä (55/85/150, 2x perä...) Mikä osa on kuvassa 83 oikealla? Edit. Taitaa olla filmikasetti. Metka.