Myydään virheettömässä kunnossa oleva Voigtländer Color Skopar 21/4 laajakulma. Ostettu Foto-Munduksesta Saksasta 24.1.2008, eli kolmen vuoden takuusta on vielä yli kaksi vuotta jäljellä. Kyseessä siis oheisen linkin mukainen optiikka : http://www.fotomundus24.de/shop/voigtlÀnder-skopar-21mm40-leica-p-6351.html Huom. optiikan mukana ei tule erillistä etsintä kuten M39 version kanssa. Hp. 290 eur 270 250 249,89 260 eur ! Yhteydenotot yv:nä, spostitse sheino8 [at] welho.com tai puhelimitse 050-3794 254 edit: ohpektiivi on nyt sitten myyty
Vs: Voigtländer Color Skopar 21/4 (M-bajonetti versio) Ilmoa ylös ja hintaa alas. Täytyykö nyt tämäkin pitää vaan itsellään?? edit: Myös hyviä Nikon optiikoita, mustaa FM3a runkoa ja valovoimaista Leica M 50 mm optiikkaa harkitaan vaihdossa. Välirahat tapauksen mukaan.
Vs: Voigtländer Color Skopar 21/4 (M-bajonetti versio) Onko toi se uudempi malli joka on RF koplattu?
Vs: Voigtländer Color Skopar 21/4 (M-bajonetti versio) Nää 21-milliset on mun tietääkseni olleet aina RF-koplattuja. Mutta tämä on siis uusin versio M-mountilla (ei siis se M39-versio mikä esim. juhaa:lla on/oli täällä myynnissä). Ajattelit ehkä 25 mm snapshot-skoparia, josta se aikaisempi versio oli tosiaan koplaamaton?
Vs: Voigtländer Color Skopar 21/4 (M-bajonetti versio) Joo, todennäköisesti muistan väärin. Hitsi toi olisi kyllä kiva lasi... Onko siinä bajonetissa joku ruuvi juuri siinä kohdassa missä se 6-bit koodi on Leica laseissa? (Niin että voisin kooda ite)
Vs: Voigtländer Color Skopar 21/4 (M-bajonetti versio) Näyttäis olevan. Vaan kun en noista 6-bit koodauksista oikein mitään tiedä niin en mene kuitenkaan vannomaan. Tuu Kamppiin katsomaan lasia niin sillä se selviää. Mulla on tuossa pöydällä 21/4.5 C Biogon joka tuli tämän lasin tilalle, ja siihen on näemmä tehty 6-bit koodaus, vaikka tuo osuu ruuvin kohdalle. Toimiiko koodaus vai ei, en tiedä enkä oikeastaan välitäkään kun filkalle vaan kuvailen.
Vs: Voigtländer Color Skopar 21/4 (M-bajonetti versio) Alealeaaaleeee alealeaaaleeee alealeaaaaleeeee !
Vs: Voigtländer Color Skopar 21/4 (M-bajonetti versio) Ajattelin että jotain radikaalia täytyy tehdä jotta tämä menee kaupaksi. Ja sitten alensin vielä siitäkin perjantain kunniaksi.
Vs: palautettu myyntiin: Voigtländer Color Skopar 21/4 (M-bajonetti versio) Palautettu myyntiin. Menin heikkona hetkenä myymään normaaleista tavoistani poiketen postiennakolla, ja tuloksena "pro" valokuvaaja j.e. (hah!) makuutti optiikkaa nelisen viikkoa Tornion postissa, josta se on noutolupauksista huolimatta lähtenyt tänä aamuna mulle takaisin. Postiennakko on siis suljettu jälleen pois toimitusmahdollisuuksista.
Vs: palautettu myyntiin: Voigtländer Color Skopar 21/4 (M-bajonetti versio) Joo, olen tuota jo miettinytkin, mutta täytyy varmaan ryhtyä tuumasta toimeen.