Kaksi hyväkuntoista objektiivia tarjolla: -Pentax 645 LS 75/2,8 Harvinaisempi keskussuljinnormaali. Erittäin hyväkuntoinen, ei käytönjälkiä. Sopuhintaan: 280e -Pentax 645 FA 45-85/4,5 Erittäin tarkkapiirtoinen, uutena kallis AF-laajissoomi. Siistikuntoinen, ulkopinnassa muutamia pieniä jälkiä. Huokeasti: 490e Yhdessä: 640e 500e Salossa. Lisätietoja ja kuvia pyynnöstä.
Vs: 645 koon objektiiveja Pentaxiin ai minä että sulla ois sovitin ollu myynnissä, millä lasit saa digiin
Vs: Kaksi Pentaxin 645 koon objektiivia; keskussuljinnormi ja laajiszoom. ..vai että lasia.. zoomeja ei tueta, onnistuuko vaihto 645 FA 75/2.8
Vs: Kaksi Pentaxin 645 koon objektiivia; keskussuljinnormi ja laajiszoom. Ei onnistu, kun ei mulla ole objektiiville kameraa. ;-}
Vs: Kaksi Pentaxin 645 koon objektiivia; keskussuljinnormi ja laajiszoom. Viimeinen veronpalautushinta: 500e
Vs: Kaksi Pentaxin 645 koon objektiivia; keskussuljinnormi ja laajiszoom. Seuraavaksi pitää alkaa nostaa hintoja ;-) Olen kyllä kullut että objektiivit pitävät runkoja paremmin arvonsa, hmm, oliskos tässä 2700e:n tavarat nyt laskeneet vain hiemaakin hiememmin ;-}
Vs: Kaksi Pentaxin 645 koon objektiivia; keskussuljinnormi ja laajiszoom. No ei sulla ainakaan kiire tunnu olevan näistä eroon päästä Hiljaa hyvä tulee...
Vs: Kaksi Pentaxin 645 koon objektiivia; keskussuljinnormi ja laajiszoom. Olisin mä voinut nuo myydä jo 4 vuotta sitten...